Gå til innhold

fjerning av hjørnetann.. pris?


kissa85

Anbefalte innlegg

Hei!

Vår 9 år gamle dunkergutt har en hjrnetann som ikke er bra, var hos dyrlegen i forrige uke med han og dyrlegen sa at i verste fall måtte tanna ut..

Skal tilbake nå på tirsdag og de skal bedøve han og prøve å rense den.. noen som vet ca pris på det?

Eller vet ca pris på hva det vil koste å fjerne/operere ut hjørnetanna?

Vil gjerne høre noen erfaringer med hvordan det har gått med hunden deres etter dette inngrepet, evt hvordan de reagerte på nakose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uAnonymBruker

Min måtte trekke to tenner i narkose og fikk medisiner etterpå, til sammen ble det litt over 4000 kr, men forsikringen tok omtrent halvparten. Hun reagerte fint på narkosen, veldig kald og skjelven og kastet opp etterpå, men tok bare en liten stund så var hun tilbake til normalen igjen:)

Har aldri hatt behov for å rense tennene til min, vi pusser tenner ofte så det rekker aldri bli noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Skal vi se... (springer og henter vetrinærmappen til eldstegutten).

November 2010:

En hjørnetann katt:

Bedøvelse, veneflon og propovert, lokalanestesi

Tann og kjevekirurgi

Meatacm injeksjon

Synulox injeksjon

Metacam mixtur

Monocryl spesialtråd til munnhule

Antirobe

Totalt: 3265,- inkl mva og fratrukket rabatt

Totalsummen inkluderer medisiner i perioden etter operasjonen (fjerningen av hjørnetannen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker
Totalt: 3265,- inkl mva og fratrukket rabatt

Omtrent det samme som for hund da, jeg tok med ettersjekken i prisoverslaget mitt litt over her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Omtrent det samme som for hund da, jeg tok med ettersjekken i prisoverslaget mitt litt over her:)

Det varierer nok litt fra vetrinær til vetrinær :)

Etterkontrollen (etter 3 uker) er med i prisen ja (standard hos denne vetrinæren det. Og klok som hun er så inkludere hun etterkontrollen i poerasjons- og medisin regningen) :)

Hun har spesialutdannelse innen tannkirurgi og er særdeles dyktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Oi så heldig du var! Jeg måtte betale for kontrolltimen etterpå som om det var en vanlig time. Er generelt veldig lite fornøyd med vetkontoret her så pleier vanligvis dra til hun i nabobygda som er smådyrsspesialist, men når det er noe akutt så nytter det ikke kjøre en time dit, når de her jo gjør jobben like bra, men er dyrere og ikke like hyggelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...