Illuminati Skrevet 20. juni 2011 #21 Skrevet 20. juni 2011 Vel, med utgangspunkt i dine beregninger og hva jeg har i inntekt, hadde jeg aldri klart å få det lånet jeg har i dag. Heldigvis ser ikke bankene så svart-hvitt på ting. Har jeg uttalt at banken ser så svart-hvitt på ting? Jeg har rådet henne til å argumentere for at hun tross negative tall vil være i stand til å betjene lånet om hun er villig til å ofre noen goder for drømmehjemmet. Det jeg kommenterer er at du lister opp punkter som er sekundære i forhold til lån og som ikke er bankens hovedkriterier. Du framstiller det også som at de har god inntekt til å betjene lånet, noe som ikke stemmer. Hva som er grunnlaget for ditt lån har jeg ingen grunnlag å synse om, for din situasjon er vel særegen for deg (barn/mann/hus/leilighet/beliggenhet/billån/studielån/inntektspotensialet m.m.)og kan kanskje ikke sammenliges med denne familien?
lillemia Skrevet 20. juni 2011 #22 Skrevet 20. juni 2011 Det jeg kommenterer er at du lister opp punkter som er sekundære i forhold til lån og som ikke er bankens hovedkriterier. My bad. Trodde inntekt og EK var noe banken anså som avgjørende mht lån.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #23 Skrevet 20. juni 2011 TS her! Vi fikk lån, uten problem! Hadde en skikkelig gjennomgang av SIFO busjettet med kontakten vår i banken, og selv om han rundet opp på det meste(og satte av 3200,- til sparing hver mnd.) var det ingen problem. Vi kunne strekke oss opp til 305.0000+ omkostinger Takk for alle råd, nå er bud faxet inn og vi venter SPENT!!! 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #24 Skrevet 20. juni 2011 Oi, bommet litt på punktum der ser jeg Må bare legge til at BSU og egenkapitalen vår(+ min sparekonto) dro opp 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #25 Skrevet 20. juni 2011 Må få legge til at vi ikke fikk huset da Men men, de andre hadde tydeligvis mulighet til å gå over oss. Jaja, det kommer flere sjanser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå