Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig! Blir i tillegg bare rart på norsk, den engelske versjonen er mye finere.

Rart på norsk? :klo:

Charlotte har jo vært brukt i Norge i hvertfall siden 1800-tallet. For meg er Charlotte et veldig norsk navn. Og et fint sådan. Langt fra kjedelig i hvertfall. :)

Smak og behag.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint navn, men får litt paradise hotelldeltaker-føleler når jeg hører det :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Litt vanlig, men ti ganger bedre enn alle tullenavnene som er in for tiden! Absolutt et greit navn:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok navn, men ikke noe jeg selv ville ha valgt til min datter.

Jeg hadde en Charlotte i klassen, og hun var rik, bortskjemt, snobbete og jålete. Det er kanskje hun som har ødelant min oppfatning av navnet. :gjeiper:

Skrevet

Veldig fint navn, går mye igjen i vår familie

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på Hotel Cæsar... Synes den amerikanske versjonen av navnet er finere :)

Skrevet

Liker det veldig godt :)

Det beste er at man kan kalles for Lotte....

Jeg ønsket alltid når jeg var liten at jeg het Alexandra eller Charlotte, ergo Alex eller Lotte :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Mer stygt enn pent, men ikke av de aller verste,da...

Skrevet

Ja, noe må jo være galt med Charlotte også. For at navnet ikke skal bli slakta her på kvinneguiden må det være noe urnorskt som Kari og Else. Gud forby de nye navnene og blablabla (enig i at mange av de er direkte rare) men Charlotte har vært et vanlig navn i Norge i flere år. Det er ikke snakk om noe Carita Theadora navn..

Kjenner mange søte jenter som heter Charlotte, og det er et kjempefint navn!

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker ikke navnet, men det er muligens fordi ei jeg ikke kan fordra, heter det. :gjeiper:

Skrevet

Charlotte Brontë og Jane Eyre tenker jeg på :rodmer:

Jeg liker navnet, jeg :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

For meg er det et sånt heltgreit navn, på linje med Mona. Veldig ordinært men heller mere mot pent enn stygt:)

Skrevet

Jeg har gode assosiasjoner til navnet og liker det godt :)

Skrevet

Ja, noe må jo være galt med Charlotte også. For at navnet ikke skal bli slakta her på kvinneguiden må det være noe urnorskt som Kari og Else. Gud forby de nye navnene og blablabla (enig i at mange av de er direkte rare) men Charlotte har vært et vanlig navn i Norge i flere år. Det er ikke snakk om noe Carita Theadora navn..

Kjenner mange søte jenter som heter Charlotte, og det er et kjempefint navn!

Dei fleste her har då vitterleg svart at dei likar det, eller ikkje har noko spesiell meining om det. Ingen som har "slakta" namnet i det heile tatt. Det er alltid nokon som ikkje likar eit namn, uansett kva det er. Viss ein vil ha eit namn absolutt alle likar, får ein store vanskar med å finne eit.

• Liker 1
Skrevet

Synes Charlotte er et helt fint navn. Får ingen spesielle assosiasjoner til det navnet, og hadde ikke tenkt to ganger om noen presenterte seg som Charlotte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fint på enkelte dialekter, men der jeg kommer fra uttales det "sjalotte" og det kan jeg ikke kalle pent.

Skrevet

Jeg synes det er lite pent og veldig kjedelig..

AnonymBruker
Skrevet

Charlotte på potte!

Wow. Så morsomt. :filer:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...