Gå til innhold

Deppa av været

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har så og si regnet i tre uker nå, bortsett fra et par dager fint vær. Og jeg blir deppa. Etter en lang vinter med kaldt vær, så vil ha en veldig fin sommer og nyte lager dager ute!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyt nordover, vi har hatt strålende sommervær i flere uker! :-D

Skrevet

Ser den, jeg hadde skikkelig vinterdepresjon på slutten av vinteren. Vær tålmodig ;)

Skrevet

Jeg har innsett at når man bor i Norge kan man ikke bry seg så mye med været. Det er, har vært og kommer antageligvis alltid til å være ustabilt. Jeg tror vi heller bare må glede oss over de fine dagene vi får og heller få gode ting ut av regnværsdagene. Mye man kan gjøre i dårlig vær også. Tenne masse lys, se film, bake, lage en ekstra god middag og invitere venner på besøk. Det finnes ingen grenser, bare bruk hodet og tenk positivt :)

Er det en ting vi ikke kan, så er det å forandre været. Vi må bare godta det sånn som det er :)

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Regn er jo koselig da :) Selv så liker jeg ikke fint vær. Vet ikke hvorfor, men alt er så " åpent" og stress på en måte. Kan jo så klart være fint med sol, men bare for et pr timer. Håper det blir MYE regn her jeg bor i sommer :D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater den norske høsten og vintern av hele mitt hjerte. :tristbla: Jeg blir deprimert av at solen ikke titter frem. Lider av ekstrem SAD. Er helt utrolig hvor mye gladere jeg føler meg når jeg ser lyset. Jeg hater at det er så skyet i Oslo for tiden. Gleder meg til å reise til et solfyltland for noen uker snart. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...