Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Er det flere som har hatt mareritt i det siste?

Jeg hadde to mareritt i natt. Det ene verre enn det andre.

Mareritt nr 1:

Drømte at jeg var en annen enn meg selv på en måte, og så var jeg politi eller noe.

Jeg og en gruppe med noen andre "politifolk" gikk på rekke og rad på en sti langs et vann og marsjerte.

Jeg gikk nest bakerst, og alle var på en måte venner og kamerater med hverandre. Jeg så bak meg, og la merke til at en annen kamerat av oss som ikke var "politi" gikk bak bakerste politimann. Han fulgte etter ham. Jeg sa til den bakerste politimannen "se bak deg" og "pass deg!", for jeg skjønte at det var noe skummelt. Så plutselig uten at jeg rakk å gjøre noe, hadde han som fulgte etter den bakerste politimannen tak rundt politimannen og så drepte han ham. Og akkurat idet politimannen døde, tok han bilde av det.

Han hadde avtalt med et eller annet snuskete firma at han skulle drepe politimannen mot at han fikk masse penger eller noe og fikk ta bilde av politimannen akkurat idet han døde, for det var noe som pirret ham på en eller annen syk måte.

Og så kommer det skumle. Jeg gikk på en måte litt tilbake i tid i drømmen og så ansiktet til han som drepte politimannen, og det var så j***** skummelt!

Smilet hans minnet om smilet til "Jokeren" (fra Batman Se bilde her )

Og øynene hadde et vilt blikk. Og så fikk jeg en intens følelse av ondskap. Jeg kjente på en måte en mørk sky komme over meg. Og så begynte jeg å ynke meg og puste fort da, for jeg ble redd. Samboeren min prøvde å vekke meg, og jeg våknet litt, men klarte ikke å røre på meg. Så etterhvert klarte jeg det, og da så vi at klokken var rundt 4 på natten. Og jeg var dritredd. Høres kanskje ikke skummelt ut når jeg skriver det, men det var noe med uttrykket i ansiktet til morderen og den følelsen av intens ondskap.

Jeg sovnet etterhvert igjen, og da kom mareritt nr 2 (ikke like skummelt, mer trist):

Jeg drømte at samboeren min gjorde det slutt med meg og ville være sammen med en annen istedet. Og alt føltes så håpløst ut, og jeg gråt i drømmen og var helt fra meg og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.

Da var det godt å våkne! :fnise:

Det er greit å skrive om det nå uten å bli redd osv, men det er noe annet når man sover og det er midt på natten. Rart hva hjernen finner på når vi sover!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også mareritt i natt. Drømte at jeg var på hytta med familien og den begynte å brenne (er dritredd for brann!) Prøvde å henter bøtter med vann for å slukke brannen men det hjalp ikke og det bare fortsatte å brenne....Så drømte jeg at Osama Bin Laden snek seg rundt hytta vår, og området rundt og vi (familien min) prøvde å få kontakt med han selv om vi var redde og han var som et "spøkelse" som vi aldri fikk kontakt med, men som på mystisk vis klarte å snike seg unna...Når jeg tenker på det etterpå var det kanskje han som hadde satt fyr på hytta... :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...