Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om man må betale frakt når man bestiller fra iherb.com? Og evt hvor mye er det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på vekt og størrelse. Du får nesten legge i kurven og se selv. Under 4lbs gir den 4-6$ frakten, men via DHL er mye kjekkere synes jeg personlig. Tar bare 3-4 dager før pakken er på døra.

AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg ikke, men jeg jobber for DHL som har vanvittige mengder gods fra iherb, vær obs på at Norske Tollvesenet har fått øya opp for dette firmaet og omtrent alt som kommer derfra får 1-6 dager tollforsinkelse og tollinspeksjon og iHerb har tidligere solgt kosttilskudd som tollvesenet har beslaglagt.

Gjest Tirkes
Skrevet

Står det ikke på nettsidene deres på leveringsbetingelser? Trodde de fleste nettbaserte butikker hadde god info om det, må være noe kunder spør ofte om. :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg ikke, men jeg jobber for DHL som har vanvittige mengder gods fra iherb, vær obs på at Norske Tollvesenet har fått øya opp for dette firmaet og omtrent alt som kommer derfra får 1-6 dager tollforsinkelse og tollinspeksjon og iHerb har tidligere solgt kosttilskudd som tollvesenet har beslaglagt.

Jeg handler maaasse pakker fra iherb, men alltid uten pillebokser. Lengste de ligger i tollen er en halv dag så lenge det er under 200kr.

Skrevet

Har handlet veldig veldig mange ganger hos iherb og velger alltid DHL. Tar som regel 2 dager så har jeg pakken på døra. Syns det er vert å betale 12 dollar med en så rask leveranse. Har lest flere som må vente opptil 18 dager med vanlig post som koster ca 4 dollar. Blir ca 40 kr i forskjell det og det er jo nesten ingenting når man tenker på hvor billig det er der.

Har nesten bare kjøpt tabletter og det er kun en pakke som har blitt stoppet i tollen og det pga av jeg hadde handlet for 202 kr. (valuttaslurv:). DHL fortollet varene for meg og jeg fikk en faktura i posten 2 uker etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar, fant nemlig ikke godt nok svar på sia demmes!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...