AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 ...smileys her på kvinneguiden! Det er jo håpløst å finne frem til en passende smiley, det er alt for mange av de, og i tilleg er de plasert veldig hulter til bulter! Er det bare jeg som synes det blir veldig tungvindt? 1/3 av de som finnes nå hadde vært nok etter min mening.. 2
fjærestein Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 (endret) Liker mange smilefjes å velge i jeg. Selv om jeg finner noen overflødige er det ikke så lett å bli enige om hvem med andre, kanskje ? Men kan være enig i at det er et ganske uoversiktelig system smilefjesene er ordnet i. Endret 17. juni 2011 av fjærestein
Gjest Raindrops Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Det kan godt være mange av dem, men jeg liker ikke at de kommer på en lang smal liste. 3
Gjest Raindrops Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 Dessuten synes jeg at de jeg bruker mest kunne kommet opp i det første vinduet, istedenfor det utvalget som er der nå. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #8 Skrevet 17. juni 2011 Dessuten synes jeg at de jeg bruker mest kunne kommet opp i det første vinduet, istedenfor det utvalget som er der nå. Enig i begge postene dine! =)
sequin Skrevet 17. juni 2011 #10 Skrevet 17. juni 2011 (endret) den her har jeg egentlig aldri helt skjønt, ser ut som en XXL ambulanse :gjeiper: Passer kanskje godt til KG... Endret 17. juni 2011 av sequin
Gjest imli Skrevet 18. juni 2011 #11 Skrevet 18. juni 2011 Eg er i grunnen einig med TS. Tykkjer i alle fall at smiley-ane burde vere ordna i ei anne rekkefølge, alfabetisk eller noko. Dessutan har enkelte av smiley-ane heilt usannsynlege namn, som namna til brukarar og sånt. Unødvendig.
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2011 #12 Skrevet 18. juni 2011 Ikke noe galt med mengden, men de burde ordnes etter tema, eller noe... Ikke noe galt med denne heller; det er rett og slett bare slik det ser ut når flere glade og handlelystne forumfolk er på vei til Ullared, med stappfulle lommebøker. 3
Meridian Skrevet 18. juni 2011 #14 Skrevet 18. juni 2011 Jeg har ingen smileys, jeg ... så jeg må huske hva smileyene heter. Husker disse: husker ikke flere i farten ... kunne nesten avlagt eksamen i å huske alle! hei, der husket jeg visst en til, ja haha, og enda en! og disse glemte jeg! ... Måtte slette en del av uttrykkene, siden forumet ikke tillot at jeg postet så mange på en gang..
FrøkenJosefine Skrevet 18. juni 2011 #15 Skrevet 18. juni 2011 Hadde vært så praktisk hvis de kom som et stort vindu, eller uten navn ved siden av og i en større liste og hvis du tok musa over de så kom navnet.. Liker utvalget men litt usammenhengende lagt opp.. Også¨enig i at de man brukte mest ble lagt øverst som i msn! 1
Chiyo Skrevet 18. juni 2011 #18 Skrevet 18. juni 2011 Jeg liker ikke forumer der de har få smileys. Det er viktig med mange slik at man alltid kan finne en som passer. Jeg kan de viktigste utenat.
Mynona Skrevet 18. juni 2011 #20 Skrevet 18. juni 2011 Jeg savner så mange smileys når jeg er på facebook jeg.. Så mange ganger jeg kunne tenkt meg så slenge ut en , eller der!! Det er forsåvidt de jeg bruker mest - for jeg synes det er så vanskelig å finne den jeg vil ha - siden det ikke er noe system i kategoriene.. Men men..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå