Gå til innhold

1001 natt temaparty


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal feire bursdagen min i sommer og har endelig fått plass å være. Får låne en liten innredet låve.

Temafest er jo gøy, så da tenkte jeg på 1001 natt!

Ser for meg drapert nervøs chenille, det er jo også billig på stoff og stil. røkelse, putegrupper på bakken oppå teppe og masse små lykter med stearinlys.

Middagsbord og stoler kommer i tilegg.

Hvis jeg velger dette tema sender jeg ut innbydelser som står i stil, med tips til kledning osv.

Noen flere ider til pynt, styr og stell?

Jeg regner med å grille. Tenkte på kansje å helsteke indrefilet eller noe å bare varme på grillen? - får lånt et partytelt i tilfelle dårlig vær.

Vi blir maks 15 stk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tirkes

Skaffe en vannpipe og noen fruktsmakende tobakk og sette i senter med tepper og puter i sterke farger? Dempet takbelysning, eller utendørsbelysning med røde/varme pærer i? Tenker haremsbukser, bare mager og magedans.

Søkte litt, kanskje du kan finne inspirasjon en kort video jeg fant?

Kanskje finne noe typisk musikk til bakgrunnen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaffe en vannpipe og noen fruktsmakende tobakk og sette i senter med tepper og puter i sterke farger? Dempet takbelysning, eller utendørsbelysning med røde/varme pærer i? Tenker haremsbukser, bare mager og magedans.

Søkte litt, kanskje du kan finne inspirasjon en kort video jeg fant?

Kanskje finne noe typisk musikk til bakgrunnen også?

Stilig - men er ikke helt sikker på om jeg klarer å få tak i sånn pipe tings. Men hadde vært utrolig kult!!! Var jo flust av sånne i Tyrkia, hvorfor tenkte jeg ikke på det i fjor he he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannpiper er å finne i en del "frukt og grønt" butikker. Ingen idé om hva det koster, men regner med at de holder seg til norske priser;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...