Gå til innhold

Eks(er) vs ny kjæreste

Steinar40

Anbefalte innlegg

I mellomtiden lever du i et vakuum på ubestemt tid. Er det særlig givende da, synes du?

Dette har vist seg å være den eneste mulige måten å få til en avklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har vist seg å være den eneste mulige måten å få til en avklaring.

Kjære deg, Steinar. Hva vil du? Vil du virkelig dele livet ditt med noen som har så lite respekt for deg og dine følelser at hun lar deg gå på gress i årevis mens hun bruker pengene dine? Hvorfor vil du vente på henne? Hva får deg til å tro at hun vil begynne å behandle deg annerledes enn hun har gjort til nå? Hvorfor vil du ha henne? Hvorfor tar du ikke tak selv og sier at du ikke vil gå på gress i årevis? Hvorfor prøver du ikke å finne deg en dame som behandler deg på en ordentlig måte?

Jeg venter spent på svar (på hvert eneste spørsmaål)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, Steinar. Hva vil du? Vil du virkelig dele livet ditt med noen som har så lite respekt for deg og dine følelser at hun lar deg gå på gress i årevis mens hun bruker pengene dine? Hvorfor vil du vente på henne? Hva får deg til å tro at hun vil begynne å behandle deg annerledes enn hun har gjort til nå? Hvorfor vil du ha henne? Hvorfor tar du ikke tak selv og sier at du ikke vil gå på gress i årevis? Hvorfor prøver du ikke å finne deg en dame som behandler deg på en ordentlig måte?

Jeg venter spent på svar (på hvert eneste spørsmaål)!

Jeg vil at hun skal vise meg at hun er den rette.

Hvis det ikke skjer, så var hun ikke den rette, og da vil jeg selvfølgelig ikke ha henne heller.

Jeg skal bare se en endelig avklaring på dette først. Noe som pågår akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg vil at hun skal vise meg at hun er den rette.

Hvis det ikke skjer, så var hun ikke den rette, og da vil jeg selvfølgelig ikke ha henne heller.

Jeg skal bare se en endelig avklaring på dette først. Noe som pågår akkurat nå.

Snakk om å fortrenge realitetene, dream on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det smart å samle på ekser?

Tror du en ny kjæreste vil sette pris på at du har kontakt med en eller flere ekser?

Vil du sette pris på at din nye kjæreste har kontakt med sin(e) eks(er)?

Siden du snakker i flertall på 1 og 2.

1. Nei.

2. Nei.

3. Når man kommer litt opp i 20-30 årene har man gjerne et seriøst forhold bak seg. Man har gjerne samme omgangskrets, hvertfall kjenner man/har bekjente i samme sirkel. Om man skulle vært uvenner på den måten, er det nok veldig umodent. Spør du meg.

Møter stadig exen min. Det er en/flere grunner til at det ble slutt og begge har gått videre. Alle ser på oss som venner, da vi hilser på høflig på hverandre hvis vi møtes. Men vi henger ikke sammen.-Det gjorde vi mest helt i starten, da vi tok et ganske rolig brudd og vi tok gooood tid :) Nye kjærester har ikke vært sjalu av seg! Jeg kjenner faktisk den nye dama i livet til exen min. Fantastisk person som jeg har hatt mange gode samtaler med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å fortrenge realitetene, dream on.

Mer realistisk enn jeg er nå er det umulig å bli.

Det blir ett av to mulige utfall. Det er nå uunngåelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du snakker i flertall på 1 og 2.

1. Nei.

2. Nei.

3. Når man kommer litt opp i 20-30 årene har man gjerne et seriøst forhold bak seg. Man har gjerne samme omgangskrets, hvertfall kjenner man/har bekjente i samme sirkel. Om man skulle vært uvenner på den måten, er det nok veldig umodent. Spør du meg.

Møter stadig exen min. Det er en/flere grunner til at det ble slutt og begge har gått videre. Alle ser på oss som venner, da vi hilser på høflig på hverandre hvis vi møtes. Men vi henger ikke sammen.-Det gjorde vi mest helt i starten, da vi tok et ganske rolig brudd og vi tok gooood tid :) Nye kjærester har ikke vært sjalu av seg! Jeg kjenner faktisk den nye dama i livet til exen min. Fantastisk person som jeg har hatt mange gode samtaler med :)

På et mindre sted der alle-kjenner-alle så blir det selvfølgelig vanskelig å unngå hverandre helt.

Men det jeg opprinnelig tenkte på var dette du skrev om at dere henger ikke sammen. Det høres fornuftig ut i mine ører :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På et mindre sted der alle-kjenner-alle så blir det selvfølgelig vanskelig å unngå hverandre helt.

Men det jeg opprinnelig tenkte på var dette du skrev om at dere henger ikke sammen. Det høres fornuftig ut i mine ører :)

Vi bor i en av de største byene i Norge.

At vi ikke henger mye sammen som i starten er selvsagt fordi vi har gitt slipp og fordi vi har to forskjellige hverdager, men besøker de samme stedene rimelig ofte og møter de samme menneskene. De fleste synes det er bra at vi har tatt alt sammen rolig og voksent. Å hive han ut av livet mitt med det samme det ble slutt,hadde aldri vært aktuelt for meg. Men er man ute etter en ny kjæreste bestandig? nei. Så lenge manikke er ute etter et forhold, må man ta ting etter eget behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i en av de største byene i Norge.

At vi ikke henger mye sammen som i starten er selvsagt fordi vi har gitt slipp og fordi vi har to forskjellige hverdager, men besøker de samme stedene rimelig ofte og møter de samme menneskene. De fleste synes det er bra at vi har tatt alt sammen rolig og voksent. Å hive han ut av livet mitt med det samme det ble slutt,hadde aldri vært aktuelt for meg. Men er man ute etter en ny kjæreste bestandig? nei. Så lenge manikke er ute etter et forhold, må man ta ting etter eget behov.

Ja, har man samme omgangskrets så blir jo problemet tilsvarende som der alle-kjenner-alle, uansett hvor man bor.

Og som du også sier, dette problemet oppstår først når en ny, og gjerne ukjent, person kommer inn i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...