Krinkelkrok Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Skal gifte meg i august og har planer om buffet. Men trenger noen som kan hjelpe til med å holde buffeten ved like, servere drikke, rydde og vaske opp. Det blir m.a.o. arbeid en stund før middag og til etter kakene er ferdig. Har ei jeg kjenner som har sagt hun kan hjelpe til gratis, men har lyst til å gi henne litt penger. Vil også ha en eller to til som kan hjelpe til, en av disse skal da stå i baren senere på kvelden. Hvor mye gir man for slik hjelp? Tenkte en tusenlapp per person, er det ok?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Det var det jeg fikk når jeg hjalp til med servering, jeg synes det er en veldig fin sum!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 vi betaler 200 kr/tmen pr pers og de er faglærte.
beeaatee Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 Vi betaler også 200 kr i timen per pers, men det er bordserving og de er proffe. Jeg har hjulpet til med buffet flere ganger til folk jeg kjenner, men mest konfirmasjoner, da har jeg fått 500 kr og det har vært veldig hyggelig men ikke forventet. Så tusenlappen er en fin sum synes jeg :-)
Krinkelkrok Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2011 Takk for svar. Da går jeg for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå