AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Får ofte høre at jeg har stor rumpe. Selv syntes jeg ikke det er noe fint. En kompis av meg syntes at den rumpa på bildet er stort. Men er dette stort? Hva syntes dere om bildet? Jeg personlig syntes ikke det er så veldig stort. Men er stor rumpe fint, eller stygt? http://imagehost.nordei.de/pics/be08cd3d29127900ce4b73a7c4b0a4e4.JPG Rumpa mi er kanskje litt større en den som er på bildet... Og evt. treningstips til å få den mindre? Har dårlig selvtillit, og det hjelper ikke særlig med en stor rumpe heller.
Marry Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 syns den var snerten jeg! Utfall strammer opp rumpa hvis du er keen på mindre! http://www.youtube.com/watch?v=_ImiDJ83YfE
*Numi* Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 (endret) Den rumpa på bildet der vil jeg ikke si kvalifiserer til særlig stor rumpe. For å legge til; Jeg har også ganske "stor rumpe" og har aldri hørt noe negativt ved den. Heller motsatt. Endret 17. juni 2011 av *Numi*
luremus Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 Den rumpa der var ikke stor! Jeg har litt større rumpe enn det og jeg får bare gode tilbakemeldinger på den! Alle guttene/mannfolkene vil bestandig ta på rumpa mi når jeg er ute på byen så jeg kan ikke si at det er noe negativt med en slik rumpe! :D
Kosemose Skrevet 18. juni 2011 #7 Skrevet 18. juni 2011 Den rumpa var da ikke stor i det hele tatt, syns den så fin og snerten ut, uten at jeg er noen rumpeekspert!
fjærestein Skrevet 20. juni 2011 #8 Skrevet 20. juni 2011 Ble litt satt ut nå, fordi jeg forventet å se en stor rompe når jeg trykket på bilde linken. Men det må ha vårt noe feil ett sted for jeg fikk bare opp bildet av en perfekt og spretten en. Det der er absolutt ikke en stor rompe !! Du har en nydelig kropp. Gratulerer, og nyt den.
CoffeeCup Skrevet 20. juni 2011 #9 Skrevet 20. juni 2011 Jeg har ganske liten rumpe, men pleier å kle meg slik at den ser større ut. For jeg syns store rumper er utrolig fint! Hvertfall når man er nogenlunde slank ellers
CoffeeCup Skrevet 20. juni 2011 #10 Skrevet 20. juni 2011 (endret) .dobbelpost Endret 20. juni 2011 av CoffeeCup
Obelix Skrevet 20. juni 2011 #11 Skrevet 20. juni 2011 Den rompa der var vel ikke stor i det hele tatt...
muffin26 Skrevet 20. juni 2011 #12 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Skal vi byttte? Jeg vil ha større rumpe og du er HELDIG rumpa på bildet er ikke stor. Endret 20. juni 2011 av muffin26
Guriane Skrevet 20. juni 2011 #13 Skrevet 20. juni 2011 Nei, nei, nei, kjære deg. Det der var da ingen stor rumpe. Som en annen over her sa - den var snerten
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #14 Skrevet 20. juni 2011 Jeg har større rumpe enn den på bildet og det er den kroppsdelen jeg digger mest! Får lange blikk og komplimenter for den, og kler meg for å fremheve den. Er veldig glad for å ha en stor strutterumpe, ingenting er styggere enn pannekakerumper syns jeg. Når man står i profil skal rumpa stikke ut, ikke bare gå rett ned. Bare tenk på at rumpedamene Kim Kardashin og J-Lo er blant verdens mest sexy og "alle" gutta digger dem Og tenk på at dersom du hadde hatt en stor og stygg rumpe hadde ikke folk kommentert det. De kommenterer den fordi den er stor og fin, som et slags kompliment.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #15 Skrevet 20. juni 2011 Hvordan kan jeg få en større ass jeg er flat som detteMin lenke
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #16 Skrevet 20. juni 2011 Hvordan kan jeg få en større ass jeg er flat som detteMin lenke Utfall og knebøy, med høy belastning bør bygge gode rumpemuskler. Og dersom du er veldig tynn kan du legge på deg litt, forhåpentligvis legger noe seg på rumpa:) Stor rumpe er muskler og fett.
B18 Skrevet 20. juni 2011 #17 Skrevet 20. juni 2011 å ha en stor rompe er en bra ting da..gutta liker det i hvertfall!
Gjest Bjørn82 Skrevet 20. juni 2011 #18 Skrevet 20. juni 2011 Får ofte høre at jeg har stor rumpe. Selv syntes jeg ikke det er noe fint. En kompis av meg syntes at den rumpa på bildet er stort. Men er dette stort? Hva syntes dere om bildet? Jeg personlig syntes ikke det er så veldig stort. Men er stor rumpe fint, eller stygt? http://imagehost.nordei.de/pics/be08cd3d29127900ce4b73a7c4b0a4e4.JPG Rumpa mi er kanskje litt større en den som er på bildet... Og evt. treningstips til å få den mindre? Har dårlig selvtillit, og det hjelper ikke særlig med en stor rumpe heller. Nei rumpa på bildet er ikke stor.. En rumpe som er hakket større enn den er veldig pent og sexy! =)
spinnwild Skrevet 20. juni 2011 #19 Skrevet 20. juni 2011 De gustibus non est dispotandum (Smak og behag kan ikke diskuteres) Jeg har stor rompe å trives veldig bra med den :D Både jeg og typen (og andre) digger den.
pratesyk Skrevet 21. juni 2011 #20 Skrevet 21. juni 2011 den rumpa var ikke stor i det hele tatt!! hvis den var stor så har jeg stor rumpe å! syns den rumpa var fin jeg, og om din er litt større er den nok også fin.. man skal ha litt rumpe, ingen som liker en flat rumpe og null hofter. vær stolt av rumpa di du :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå