Gjest palle Skrevet 17. juni 2011 #21 Skrevet 17. juni 2011 isabella er ok, isabel(le) er bedre kårtny er snålt på norsk. ikke ok meliah skjønner jeg ikke helt. hvordan uttales? er det vanlig i noe land?
sequin Skrevet 17. juni 2011 #22 Skrevet 17. juni 2011 Ingen av dem er spesiellt fine syns jeg egentlig 1
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2011 #23 Skrevet 17. juni 2011 isabella er ok, isabel(le) er bedre kårtny er snålt på norsk. ikke ok meliah skjønner jeg ikke helt. hvordan uttales? er det vanlig i noe land? Joda, det er et vanlig navn på afroamerikanske jenter. Datteren til presidenten der borte heter dette. Borsett fra at TS har stavet dette feil også i likhet med Kourtney... Det staves Malia, men uttales noe i likhet med TS sitt staveforsøk. (Me-lii-a.)
Gjest Hannee Skrevet 18. juni 2011 #24 Skrevet 18. juni 2011 Isabella er vakkert, de to andre blir for engelske etter mitt syn.
Cata Skrevet 18. juni 2011 #26 Skrevet 18. juni 2011 Isabella er sånn noenlunde. Meliah får meg til å tenke på en maltesisk by . Courtney er pent nok på engelsk, og med den engelske C'en først i setedet for K, men jeg synes ikke det er et navn som passer "på norsk".
Genesis Skrevet 18. juni 2011 #27 Skrevet 18. juni 2011 Liker ingen av dem, men isabell synes jeg er finta! IsabellA høres så teatralsk ut! 1
Bernardette Skrevet 19. juni 2011 #29 Skrevet 19. juni 2011 Hei, jeg har tenkt litt på jentenavn. Så da lurer jeg på om hvilket jentenavn dere synes er finest av Isabella, Meliah og Kourtney og eventuelt meningen deres om navnene. Jeg har aldri hørt noen hete Meliah eller Kourtney i Norge, så vil det bli for sært? Hva jeg synes: Jævlig harry. Isabella kan til nød gå. Kourtney høres grusomt ut med norsk uttale (Kårtni?!), og dessuten skriver du det feil. 2
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 19. juni 2011 #30 Skrevet 19. juni 2011 Hei, jeg har tenkt litt på jentenavn. Så da lurer jeg på om hvilket jentenavn dere synes er finest av Isabella, Meliah og Kourtney og eventuelt meningen deres om navnene. Jeg har aldri hørt noen hete Meliah eller Kourtney i Norge, så vil det bli for sært? Jeg synes Isabella er det eneste man bør bruke om man bor i Norge og hvis ungen vil få et norskt etternavn. De andre to kan man bruke dersom de passer til etternavnet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå