Gå til innhold

Hva synes dere om navnene?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Hei, jeg har tenkt litt på jentenavn. Så da lurer jeg på om hvilket jentenavn dere synes er finest av Isabella, Meliah og Kourtney og eventuelt meningen deres om navnene. Jeg har aldri hørt noen hete Meliah eller Kourtney i Norge, så vil det bli for sært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Isabella er nydelig! De 2 andre kan jeg styre min begeistring for ;-) Men det er min smal :Nikke:

Skrevet

Isabella og Meliah er kjempefint, men Kourtney (kårtny) er ikke like fint..

Skrevet

Jeg synes Isabella er nydelig! De 2 andre kan jeg styre min begeistring for ;-) Men det er min smal :Nikke:

Sier meg enig her :)

AnonymBruker
Skrevet

Huff of huff, tenker jeg. Isabella går an, men de to andre er fæle.

Skrevet

Grusomt :sjenert:

• Liker 4
Skrevet

Isabella er fint, men de to andre er litt sånn pompøst og lanounge..

• Liker 2
Skrevet

Isabella er nydelig!

Courtney har jeg hørt før, men med K? Må bli veldig vanskelig for folk å uttale riktig, tenker jeg. Og at hun alltid vil måtte stave det.

Meliah var forsåvidt ganske fint det også, men uvant.

Skrevet (endret)

Isabella er fint, men de to andre synes jeg er litt tacky, spesielt Courtney med k.

Endret av Sofie_22
Skrevet

Hei, jeg har tenkt litt på jentenavn. Så da lurer jeg på om hvilket jentenavn dere synes er finest av Isabella, Meliah og Kourtney og eventuelt meningen deres om navnene. Jeg har aldri hørt noen hete Meliah eller Kourtney i Norge, så vil det bli for sært?

Isabella er fint. De andre to ikke. Kourtney er en merkelig forkledning av engelsk navn. Meliah ikke pent, minner for mye om Hvetemel'ia.

Skrevet

Isabella er nydelig, de to andre er ikke helt min smak ihvertfall.

Gjest Thessie!
Skrevet

Isabella liker jeg, Meliah er greit nok, men Courtney likte jeg ikke i det hele tatt. Men dette med navn er en smaksak, gå for det du liker best, ikke hva vi liker og ikke liker :)

Skrevet (endret)

Kourtney? Som i Courtney? Veldig rart, syns i allefall du bør bruke C hvis du velger dette navnet. Syns Meliah er merkelig og, høres ut som en forkortelse. Men kanskje noe man venner seg til?

Endret av Kosemose
Skrevet

Meliah blir nok fort mEl-ia på norsk. Ikke det du ønsker kanskje? Courtney er et engelsk navn som må uttales på engelsk. Hvilket vil si at ungen vil slite med å skrive navnet sitt og forklare uttale til hun er minst 10-12 år. Og stave det resten av livet... Kanskje ikke sånt man tenker på, men jeg har et navn som alltid må staves (ikke utenlandsk) og det er faktisk ganske kjipt.

AnonymBruker
Skrevet

Isabella skal min framtidge jente hete. Mest sannsynlig skal jeg ikke har barn, så vovsen får det navnet istedenfor.

Skrevet

Isabella er kjempefint, liker også variasjoner av det f.eks Isabell.

Skrevet

Du bør i alle fall skrive Courtney. Heilt greit namn på engelsk, men eg tykkjer ikkje det fungerar på norsk. Med mindre du sjølv er engelsk/amerikansk, tykkjer eg berre det høyrast dumt ut med eit slikt namn på ein norsk unge.

Isabella minner meg om is ;) Litt for sukkersøtt for min del, men absolutt brukbart viss ein likar slike namn.

Meliah??? Eg seier berre :klo: Er det eit namn? Høyrast veldig ufullstendig og rart ut. Ikkje pent.

• Liker 1
Skrevet

Ille, verre og verst, var iallefall min første tanke...

• Liker 4
Gjest Anonym
Skrevet

Takk for svarene, trenger ikke fler nå.

AnonymBruker
Skrevet

Isabella går an.

Meliah... Tenker du det skal uttales melajah, eller mElia?

Kourtney.. Nei uff.

Bare isabella som går an her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...