catwar Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 I det siste halvåret har jeg faktisk ikke hatt lyst på sex i det hele tatt! Har vert sammen med samboeren min i snart 7 år, og vi har alltid hatt et bra sexliv, men nå er det ingenting som lokker meg. Nå i uken var vi på tur sammen, bare oss to uten barn og vi overnattet. Selv da, om vi var helt alene i ødemarken hadde jeg ikke lyst. Nesten som om jeg blir irritert om han prøver seg. Muligens fordi det er kun da jeg får kos og ømhet. Setter han seg sammen med meg i sofaen og begynner å kose med meg, ja.. da vet jeg det, da er det sex han er ute etter. Aldri noe kos ellers.. Har prøvd å snakke med han om det, men føler det er som å snakke til en vegg. Da er det bra kanskje noen dager, så er det right back on track. Skal jeg ta dette som et faresignal på noe, eller tror dere at det er forbigående?
spinnwild Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Det kan nok godt være forbigående ja. Mange som får en liten "tørke" i lysten etter noen/flere år sammen. Hva om du tar initiativ til kosing? Forklar problemet, og prøv å finne en løsning sammen. Men høres ut som han kanskje ikke er like villig til å jobbe med det? Kan det være fordi han får sex uansett?
Gjest womenwomen Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 I det siste halvåret har jeg faktisk ikke hatt lyst på sex i det hele tatt! Har vert sammen med samboeren min i snart 7 år, og vi har alltid hatt et bra sexliv, men nå er det ingenting som lokker meg. Nå i uken var vi på tur sammen, bare oss to uten barn og vi overnattet. Selv da, om vi var helt alene i ødemarken hadde jeg ikke lyst. Nesten som om jeg blir irritert om han prøver seg. Muligens fordi det er kun da jeg får kos og ømhet. Setter han seg sammen med meg i sofaen og begynner å kose med meg, ja.. da vet jeg det, da er det sex han er ute etter. Aldri noe kos ellers.. Har prøvd å snakke med han om det, men føler det er som å snakke til en vegg. Da er det bra kanskje noen dager, så er det right back on track. Skal jeg ta dette som et faresignal på noe, eller tror dere at det er forbigående? Taffsingen og sexen ER JO KOS OG ØMHET på samme tid . I hvertfall i mitt hodet . Du burde være glad for at han fortsatt tenner på deg og vil ha deg . Så synd at du ikke klarer å sette pris på det selv . Husk at det finnes mange andre damer , som er mye mer sexuelt attraktive og hotte og kåte enn deg . Hvorfor tar du det som en selvfølge at han skal fortsette å ha lyst på deg da ? Når du t.o.m blir irritert av slik oppmerksomhet ? Ta det ikke som en selvfølge at han vil ha deg . Han kan snart bli lei og se seg om etter andre damer . Som FAKTISK ønsker og vil ha han .Og viser det også til han . Skjerp deg , eller han går lei av deg . Hvorfor er ikke dette KOS for deg ? Er kvaliteten på selve sexen dårlig ? Svar ærlig nå ? Mente du det at dere har hatt et godt sexliv . Men likevell mistet lysten ? Da må det i såfall være noe fysisk med deg eller psykisk som er årsaken til din manglende lyst . Kunn du selv kan finne ut av det . Evt . Et besøk hos lege .
catwar Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2011 Sexen vår ER bra! Han får alltid meg til å komme og vi kan holde på i timesvis. Ikke alltid hver gang, men det kan skje. Tafsingen og sexen er kos? Ikke i mine øyne.. Syns det er feil når en kun skal vise ømhet ovenfor noen når det er som et forspill. Hva med litt kos i hverdagen? Sitte i armkroken hans og se på tv, holde rundt en på konsert under en rolig og fin sang eller holde meg i handen når vi er ute å går tur? Bare for å kose, uten at det skal ligge en baktanke bak det.. Og til deg som sa at kanskje jeg skal ta initiativ til kosing.. Joda, har gjort det.. men om jeg må gjøre det konstant føler jeg at jeg er pushy. Han syns ikke det er noe godt om jeg koser med han iallefall (om ikke jeg har handen nedi buksa hans) .. "Er ikke noe pus!"- har jeg fått hørt da jeg strøk han på ryggen..
spinnwild Skrevet 16. juni 2011 #5 Skrevet 16. juni 2011 (...) Er dette noe nytt han har begynt med eller har du vært "blind" for det tidligere? Jeg tenker man skal være bra godt kjent etter 7 år sammen liksom... Hvis du blir så nedsatt av dette, og han ikke er villig til å jobbe med å løse problemet, så har dere kanskje et større problem...? Bra du fortsatt liker sexen Pass på så du ikke mister dette også. Hva med et kjæledyr å kose med mens du sitter ved siden av ham ? Ikke at jeg vet om dette vil funke i noen grad... Fun fact: Kjæresten min ble forvirret av at jeg koste uten at det ble sex. Nå koser han uten at det blir sex, men jeg vet aldri om det er kos eller forspill Må spørre av og til, er litt komisk "Koser vi bare, eller er dette forspill?" liksom...
catwar Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2011 I begynnelsen var det jo bare sex sex sex, som det ofte er i starten på forhold.. Og før vi vart sammen kunne han sitte å stryke meg på hånden og kose.. men etterhvert så vart det lite av dette. Så fikk vi barn og som i mange tilfeller ble forholdet litt bortprioritert. Har snakket med han gang på gang, uten å virke masete om at jeg har behov jeg også. Han er av typen som kan slenge i meg at om jeg hadde vert en av de som ikke sugde, så hadde han ikke blitt sammen med meg. Hvem baserer forhold på slikt? Nice funfact
Gjest womenwomen Skrevet 16. juni 2011 #7 Skrevet 16. juni 2011 Ja jeg ser på taffsingen og forspillet som kos , ømhet , oppmerksomhet ,nærhet , intimitet osv som ja allt . Allt kan egentlig uttrykkes med sex og kos og taffsing . Et uttrykk for at han syns jeg er deilig ( smigrende ) ,bryr seg om meg , er oppslukt i meg , og uttrykker sine følelser for meg slik , ved å kose skikkelig godt med meg . Skjemme meg bort med kos . . Men kommer jo an på hvordan han starter taffsingen . Har jeg behov for extra mye kos . Ber jeg gjerne om litt massage også både her og der . Ja ren intimitet . Før han går løs på mer intime kroppsdeler . Vi brukte i hvertfasll å bytte på det . Da min x partner selv likte litt taffsing og kos han også . Også massage likte han , så vi var ganske like der . Allt er i hvertfall utrolig deilig . Derfor er allt KOS for meg . Og det er jo utrolig deilig med sex etter så mye forspill og kos . Sexen er jo da bare super . Av og til kan det ta tid å komme i den riktige stemningen til sex . Og da er det viktig å bruke god tid på aktiviteter som roer og stresser ned først . Eks Vi brukte også ligge i boblebadet sammen og massere hverandre osv . I varmt deilig vann . Drikke litt kald pils osv . For så å gå opp på soverommet og ha en liten massage stund og smøre hverandre inn med oljer . DEILIG ! Og så deilig SEX etterpå . Herregud så døsig , avslappert og deilig det var . Så kunne vi sovne av etterpå . Etter en utrolig deilig dag med masse KOS . Kunn oss to .LUXUS LUXUS ! Prøv det du .
catwar Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2011 Ja, høres veldig deilig ut.. Men desverre ikke så enkelt å få til når vi har barn. Kan ikke be om barnevakt fordi mor og far skal ha en dag med sex :-/ Er det meg det er noe galt med da.. Syns det blir så feil å kun kose for å få meg i stemning til sex.. Jada, jeg vet at jeg skal sette pris på at han fortsatt vil ha meg, etter to barn og en kropp som ser ut som om den har fødd en hel skokk. Håper det er noe som går forbi.. Kan kanskje ha med selvtilliten min å gjøre òg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå