AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Jeg svetter mye under armene og synes det er sjenerende. Jeg har brukt allemineumklorid før men jeg tåler det ikke.. Det klør sykt mye og svir. Leste litt om yerka funker den og er den mildere? Vet noen om man kan få medisiner av legen for å minske svettingen. Dette plager meg sikkelig og jeg får ofte STORE svette ringer og må ofte gå i sorte klær grunnet dette.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Yerka funker fint på meg. Men jeg holder meg mest til stop24 fra apoteket.. Den er mildere og fins i roll on, spray og krem, så kan bruke den over hele kroppen. Den svir ikke i det hele tatt, så kan bruke den samme dag som jeg barberer meg under armene og. Jeg er ganske ekstremt angrepet, så jeg må bruke både på rygg og nesten overalt ellers og
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Kroppen svetter så mye den må, det er umulig å forhindre siden det er en prosess for å temperere kroppen. Blir du lett stresset så kan øvelser på å roe ned hjelpe, slik som meditasjon. Stress = varm kropp. Utenom det så bør du velge plagg og stoff som gir luft til armhulene. Selv tyr jeg ofte til superundertøy tskjorter av alle ting. Skal jeg kle meg pent så går det i topper med "vinger" der armene kommer. Singlet med en litt løs cardigan over er også et triks. Har ingen erfaringer med yerka e.l desverre.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 På meg fungerte Yerka bedre enn aluminiumsklorid, og det svei mindre. Stop24 var ikke nok da jeg var på mitt verste.
Gjest Brød Skrevet 16. juni 2011 #5 Skrevet 16. juni 2011 Jeg så ei som fikk hjelp på "pinlige sykdommer" (det engelske programmet med disse legene). Hun fikk botoxbehandling, og det fungerte vist helt fint, hør via fastlegen, om du skal gjøre det privat, ville jeg kvadrupelsjekket at denne private aktøren virkelig kunne sakene sine. http://www.botoxforum.com/news7.htm
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #6 Skrevet 16. juni 2011 Yerka funker fint på meg. Men jeg holder meg mest til stop24 fra apoteket.. Den er mildere og fins i roll on, spray og krem, så kan bruke den over hele kroppen. Den svir ikke i det hele tatt, så kan bruke den samme dag som jeg barberer meg under armene og. Jeg er ganske ekstremt angrepet, så jeg må bruke både på rygg og nesten overalt ellers og Men minsker stopp 24 svettingen. Jeg svetter ekstremt mye nesten som en mann spessielt under høyre arm:(
Lulilelu Skrevet 16. juni 2011 #7 Skrevet 16. juni 2011 Jeg svetter mye under armene og synes det er sjenerende. Jeg har brukt allemineumklorid før men jeg tåler det ikke.. Det klør sykt mye og svir. Leste litt om yerka funker den og er den mildere? Vet noen om man kan få medisiner av legen for å minske svettingen. Dette plager meg sikkelig og jeg får ofte STORE svette ringer og må ofte gå i sorte klær grunnet dette. Jeg vet ikke om du vet dette man du skal minst ha ventet 3 dager med å barbere under armene før du bruker kloriden. Det er meningen at den skal klø (masse) så det betyr ikke at du ikke tåler den. Det som er viktig er å ha litt hår (jo mer jo bedre) og være forsiktig og kun påføre midt i armhulen kun der det vokser hår, ellers klør det mer en nødvendig. Dette er ikke et middel som kan brukes daglig men ha en stående på badet til de mer spesielle anledningene for ingenting fungerer bedre en den (på meg ihvertfall).
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #8 Skrevet 16. juni 2011 På meg fungerte Yerka bedre enn aluminiumsklorid, og det svei mindre. Stop24 var ikke nok da jeg var på mitt verste. Hvordan brukte du yerka og hvor ofte?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #9 Skrevet 16. juni 2011 Men minsker stopp 24 svettingen. Jeg svetter ekstremt mye nesten som en mann spessielt under høyre arm:( Ja den minster svetten på meg.. Som sagt, jeg er ekstremt angrepet. Jeg får store ringer under armene bare jeg sitter rolig å ser på tvn.. Går jeg en tur på butikken som ligger 5 min unna, er jeg våt over hele kroppen når jeg kommer hjem.. Men stop24 hjelper meg utrolig mye, så jeg holder meg til den.. Kan gå en hel dag på jobb uten å bli svett under armene. Har brukt aluminiumsklorid før, men den hjalp meg ikke så mye, også svei den så at jeg gav den opp..
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #10 Skrevet 16. juni 2011 Ja den minster svetten på meg.. Som sagt, jeg er ekstremt angrepet. Jeg får store ringer under armene bare jeg sitter rolig å ser på tvn.. Går jeg en tur på butikken som ligger 5 min unna, er jeg våt over hele kroppen når jeg kommer hjem.. Men stop24 hjelper meg utrolig mye, så jeg holder meg til den.. Kan gå en hel dag på jobb uten å bli svett under armene. Har brukt aluminiumsklorid før, men den hjalp meg ikke så mye, også svei den så at jeg gav den opp.. Høres bra ut. Hva koster den?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #11 Skrevet 16. juni 2011 Forresten hjalp den deg med en gang eller måtte du bruke den i lengre periode før du så virkingen?
Gjest yojo Skrevet 16. juni 2011 #12 Skrevet 16. juni 2011 Hvor får man kjøpt Yerka? Aliminiumsklorid svir bra de første gangene, men når du blir vant til å bruke den, svir det mindre synes jeg. Jeg har bare brukt dette under armene, men går det å bruke det andre steder på kroppen? Aliminiumsklorid eller Yerka?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #13 Skrevet 16. juni 2011 Jeg har kjøpt YERKA på vitus apotek jeg. Yerka inneholder en del aluminiumsklorid, og du kan bruke det over hele kroppen. Det hjalp meg veldig
Gjest yojo Skrevet 16. juni 2011 #15 Skrevet 16. juni 2011 Er det ille så får man dekket operasjon. De går inn med et lite snitt og suger ut svettkjertlene dine. Inn og ut på samme dag.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #16 Skrevet 16. juni 2011 Botox hjelper VELDIG på intens svette ja!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #17 Skrevet 16. juni 2011 Hvor får man kjøpt Yerka? Aliminiumsklorid svir bra de første gangene, men når du blir vant til å bruke den, svir det mindre synes jeg. Jeg har bare brukt dette under armene, men går det å bruke det andre steder på kroppen? Aliminiumsklorid eller Yerka? cubus og vita har det. Tror yerka er mildere enn allemineumklorid. Jeg klødde skinnet av meg med allemineumklorid klarte ikke å sovne med den uansett hvor lite jeg tok. Tror jeg skal prøve yerka den kan man også bruke over hele kroppen.TS
Gjest yojo Skrevet 16. juni 2011 #18 Skrevet 16. juni 2011 Dere som bruker den fler steder, svetter man mer andre steder da?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #19 Skrevet 16. juni 2011 Er det ille så får man dekket operasjon. De går inn med et lite snitt og suger ut svettkjertlene dine. Inn og ut på samme dag. Ja det er ille jeg kan ikke bruke trange klær jeg får svære merker spessielt under høyre armen. Men kan man få dekket denne opperasjonen?ts
Gjest yojo Skrevet 16. juni 2011 #20 Skrevet 16. juni 2011 Ja det er ille jeg kan ikke bruke trange klær jeg får svære merker spessielt under høyre armen. Men kan man få dekket denne opperasjonen?ts Ja, du må betale en egenandel på ca 350 kr da. Gå til legen din og fortell om problemet,så henviser h*n deg videre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå