Gå til innhold

Hjelpemidler for godt voksne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål til de årskomne. Det gjelder gave til kona, hun er over sekst år og selvfølgelig er fitta hennes tørr og derfor ikke så mye tilgjengelig for meg. Hvilke dildoer eller masasjestaver liker dere best? Er det noen av dere som har erfaring med vaginakuler. Ønsker seriøse svar.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her forstår jeg ikke problemstillingen - hvis hun er tørr, så bør dere/du heller kjøpe glidekrem og knulle henne selv - enn å kjøpe en dildo som hun skal bruke alene.

AnonymBruker
Skrevet

Her forstår jeg ikke problemstillingen - hvis hun er tørr, så bør dere/du heller kjøpe glidekrem og knulle henne selv - enn å kjøpe en dildo som hun skal bruke alene.

Hei. Hun har aldrig brukt en dildo eller andre hjelpemidler, bare pikken min. Tenkte det kunne være litt godt å få litt variasjon, eller?

Gjest gjest
Skrevet

Gliderkrem glidekrem glidekrem!!! For det om dere er over seksti så kan dere vel bruke alt av leketøy som andre bruker. Det er vel ingen aldersgrense på det,verken oppover eller nedover :) Det finnes jo at hav av nettbutikker som selger sånt. Sett dere ned sammen og se på alt"godteriet" og fantaser om hva som ville vært deilig å prøve. Du skal se ho bli våt i musa bare av det ;) Bestill noe til deg selv også . Vi kvinner nyter å se mennene våe kose seg med sexleketøy vi også :)Tror ikke det har noe med alder å gjøre. Heldig kvinne du har som har en mann som bryr seg og som har lyst på sex enda!! Håper jeg selv får et dampende sexliv så lenge jeg lever og hvor gammel jeg blir :) Lykke til begge to!! Klem :)

Gjest gjest
Skrevet

Gliderkrem glidekrem glidekrem!!! For det om dere er over seksti så kan dere vel bruke alt av leketøy som andre bruker. Det er vel ingen aldersgrense på det,verken oppover eller nedover :) Det finnes jo at hav av nettbutikker som selger sånt. Sett dere ned sammen og se på alt"godteriet" og fantaser om hva som ville vært deilig å prøve. Du skal se ho bli våt i musa bare av det ;) Bestill noe til deg selv også . Vi kvinner nyter å se mennene våe kose seg med sexleketøy vi også :)Tror ikke det har noe med alder å gjøre. Heldig kvinne du har som har en mann som bryr seg og som har lyst på sex enda!! Håper jeg selv får et dampende sexliv så lenge jeg lever og hvor gammel jeg blir :) Lykke til begge to!! Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...