AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Er det bare jeg som synes den Tine-reklamen som går nå med han fyren som sitter og spretter pingpongballer på magan og snakker svorsk er morsom, uten at jeg helt kan forklare hvorfor? 1
Gjest Thessie! Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Det må være en av de dummeste reklamene jeg har sett!..
Gjest Mauna Lee Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Off, jeg hater den reklamen! :-P derimot synes jeg den pepsi maxreklamen som går nå er genial;-)
Lunivere Skrevet 15. juni 2011 #7 Skrevet 15. juni 2011 Jeg skal gifte meg med Mr. Melk Det er bare å ligge unna! Mr. Melk er MIN!
Gjest BabyBlue Skrevet 15. juni 2011 #8 Skrevet 15. juni 2011 Det er bare å ligge unna! Mr. Melk er MIN! Bare prøv deg du! Han er MIN! Jeg fant nemlig en giftering i melkeglasset mitt her i morges, så snart blir det bryllup for alle penga!
Lunivere Skrevet 15. juni 2011 #9 Skrevet 15. juni 2011 (endret) Bare prøv deg du! Han er MIN! Jeg fant nemlig en giftering i melkeglasset mitt her i morges, så snart blir det bryllup for alle penga! Oh HELL NO! Og jeg som er gravid med Melk Jr.! Homewrecker! Endret 15. juni 2011 av Gaea 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå