AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Neste uke skal jeg ha min første behandling med laser. Jeg skal fjerne hår på bikinilinja, men er ikke sikker på hvor mye jeg burde fjerne. Laser er jo permanent, og jeg vil ikke fjerne for mye, i tilfelle jeg en dag finner ut at jeg vil ha litt hår der nede... Hva syns dere? Og hvordan kan jeg forklare for pleieren hvor mye/ lite hun skal ta bort? Hvilken form burde jeg ha? Stripe, eller trekant? Er fortsatt litt usikker. Dersom det er noen her på KG som har tatt laserfjerning setter jeg pris på om dere vil dele erfaringene deres På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Jeg har tatt laser på bikinilinja, husker ikke hvor mange runder jeg var igjennom men det var noen. Ikke nok til at alt i området er fjernet. Men nå 4 år etter har jeg fortsatt ikke noe særlig hår akkuratt der jeg tok laser :D bare noen hår her og der:) Så abselutt til og anbefale =) Men jeg tok det ikke på et sånt skikkelig bra sted. og de la ned etter hvert så fikk ikke fullført. Men hvor bruker de laser der du skal? kun oppe og den ytterste bikinilinja? eller kan de fjerne alt hvis du ønsker det? Og fjerner de noe mellom beina? og bakover? Jeg skulle sååå gjerne ha fått fjernet med laser bakover vis det var mulig, har myyye hårvekst der =( Hvor mye må du betale per gang og hvor mange runder regner de med at du må ta? Hvorhen i norge tar du det? =) Lykke til =)
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Jeg ville forresten latt dt være igjen en liten trekant forran og fjernet alt bakover vis det var mulig =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå