Gå til innhold

Bueskyting


nattsvermer

Anbefalte innlegg

Jeg har i mange år drømt om å skyte med bue, så nå er det på tide å gjøre noe med det!

Etter det jeg har funnet fram til på nettet, er det to klubber i Oslo. Noen som er medlem av en av de? Eller kan fortelle noe om de?

Venter i spenning :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg drev med bueskyting skjøt jeg i Elverum, så har dessverre ingen god informasjon ang Oslo. Eneste jeg vet er at Vidar (klubben) ofte er godt representert på stevner. :)

*følger også tråden videre, da jeg vil begynne igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at Vidar er mer aktive enn Oslo bueskyttere. Mulig det er feil, men det er Vidar som stadig dukker opp når jeg søker. Dessuten har Oslo bueskyttere veldig lite info på hjemmesidene sine. Ikke at Vidar virker så flinke på å oppdatere sin heller, da...

Uansett, jeg tenker på å kontakte Vidar etter hvert og høre om jeg kan komme dit :) Men jeg flytter ikke tilbake til Oslo før seinere på sommeren/høsten.

Forresten kult at det er flere jenter som er interesserte! Har inntrykk av at det er flest mannfolk som driver med dette.

Endret av nattsvermer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nattsvermer: Du har ikke vurdert Lillestrøm & Omegn bueskytterklubb, da? Det er vel den største klubben i Norge, og de har mange meget dyktige skyttere. Både jenter/kvinner og gutter/menn.

Har du prøvd å skyte før? Hvis ikke: hvilken bue har du tenkt til å teste ut?

Selv skjøt jeg med compoundbue (bue med trinser), fordi den er enklere enn rekurv- og lagbue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nattsvermer: Du har ikke vurdert Lillestrøm & Omegn bueskytterklubb, da? Det er vel den største klubben i Norge, og de har mange meget dyktige skyttere. Både jenter/kvinner og gutter/menn.

Har du prøvd å skyte før? Hvis ikke: hvilken bue har du tenkt til å teste ut?

Selv skjøt jeg med compoundbue (bue med trinser), fordi den er enklere enn rekurv- og lagbue.

Har tenkt på det, men det ville vært veldig deilig å slippe og dra dit. Skal være student igjen, så greit å slippe unna med studentkort for bare Oslo :sjenert: Også er jeg mest glad i små miljøer hvor jeg slipper å forholde meg til mange mennesker.

Jeg har ikke skutt noe særlig, men jeg har tenkt å prøve med rekurvbue. Rett og slett fordi det er det som tiltrekker meg mest :)

Endret av nattsvermer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...