daemonia Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Jeg har vurdert 3 forskjellige merker. Synfase, Cerazette, og Loette. Noen her som har erfaringer med disse 3 merkene? Jeg brukte Synfase tidligere, og de var helt perfekte. Ingen humørsvingninger, ingen menssmerter, ikke vektøkning eller noe. Mensen varte bare 2 dager, maks. Men jeg vil likevel høre litt om hvordan de andre merkene er da Noen som har noe å fortelle om disse? Vil ha både positive og negative erfaringer.
Gjest Blubberella Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Jeg har gått på Yasmin før, og de funket veldig bra. Ingen plagsomme bivirkninger unntatt en noe irriterende migrene ved pillefri (moderat, men irriterende og slitsom hodepine). Nå går jeg på Cerazette (som ikke er en p-pille men en minipille) og trives godt med den. Har gått på den i snart tre uker og har ingen plagsomme bivirkninger så langt.
defaitist Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Kjæresten min er meget fornøyd med Cerazette. Har snart brukt det i tre måneder.
Marionette Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Loette Ingen bivirkninger og funker som det skal
daemonia Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2011 Nå går jeg på Cerazette (som ikke er en p-pille men en minipille) og trives godt med den. Har gått på den i snart tre uker og har ingen plagsomme bivirkninger så langt. Minipiller har jeg erfaring med at gjør meg til et hormontroll uten like, så det tror jeg at jeg må holde meg unna Det står mellom Synfase og Loette. Synfase har jeg veldig god erfaring med fra før, og har hørt mye bra om Loette. Så da får jeg sjekke litt hva som skiller de to fra hverandre og hvilken som gir minst sannsynlighet for fæle hormonelle bivirkninger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå