Gå til innhold

utesteder i oslo sentrum

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fryktelig glad i Long Island Ice Tea (dritlett å lage), men får bare dumme blikk fra betjeningen uansett hvor jeg er når jeg prøver å bestille en, selv om jeg ser at de har alle ingrediensene.

Så hvor kan jeg gå for å få meg en Long Island i Oslo sentrum?? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TGI har det sikkert :)

Skrevet

hehe er så mange dårlige bartendere i byen ass! Å sjenke en øl er en stor prestasjon!

Aku aku på løkka har helt fantastiske drinker. Og dattera til hagen på grønland er flinke :D :skaal:

Gjest Jamme
Skrevet

Det at de ikke vil lage det betyr ikke nødvendigvis at de ikke kan det. Jeg vet jo ikke i hvilke situasjoner du har prøvd å bestille det, men mange bartendere jeg kjenner lager ikke drinker etter for eksempel klokka tolv hvis det er mye folk i baren, rett og slett fordi det skaper mye kø og de taper penger på det - på tida det tar å lage en drink, kunne de servert 15 øl.

AnonymBruker
Skrevet

TA her!

Takk for god hjelp folkens :D

Det at de ikke vil lage det betyr ikke nødvendigvis at de ikke kan det. Jeg vet jo ikke i hvilke situasjoner du har prøvd å bestille det, men mange bartendere jeg kjenner lager ikke drinker etter for eksempel klokka tolv hvis det er mye folk i baren, rett og slett fordi det skaper mye kø og de taper penger på det - på tida det tar å lage en drink, kunne de servert 15 øl.

Gi meg en grunn til at de ikke vil lage en til meg på en søndag kl20 og det er bare meg og vennene mine der?

AnonymBruker
Skrevet

det at det tar lang tid å blande, syntes jeg i så fall blir en litt svak unnskyldning. har aldri opplevd dette i alle fall, og jeg har jobbet som dørvakt i over fire år. men altså, det kan godt variere fra sted til sted. hos oss har vi alltid en ekstra når vi ser det blir mye folk, netopp så en kan ta bestillinger som tar litt tid, mens en annen serverer øl. :)

og om det er slik at de stopper serveringa av drinker på et bestemt tidspunkt, bør jo dette opplyses om.

derimot er sjelden mye opplæring denne bransjen overalt, ofte blir en bare hivd inn en kveld, og må lære med å se på en annen, for så prøve selv. så om du har vært litt uheldig å kommet borti en som kanskje er relativt ny, kan det rett og slett hende han eller hun ikke var så dreven på drinker enda. :)

forøvrig bor jeg ikke i oslo, så vet desverre ikke hvor det er mulig å få de forskjellige drinkene på de forskjellige plassene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...