Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2011 #1 Del Skrevet 14. juni 2011 christabelle mie rilene linnea sibell athele theodine milio maline thea charisse inanda adriana kiara sebastiano amira michelle maicy intira maximus florencia kaspian ciara isabelle melania neo millian meliha dafina lanisha evelina deniz chalina beatrice simon altander alena ferdinanda lionel caspian mira aileen angela little angelina damina mirjeta mason valentine angelica sarita talia angelica karlet mathea semine erion tilda adilen soufiane pandora ofelia leo levent mariem angelica xander favian nicolai natalie indine nicoline maxine mikail eren teline desiree nelea keyla mirabell aimee jakoba corinne lavina maylina ivo antonio gustavo perla-emilia eowyn atalya emira evilin almina wicthor leah belle linea amathea dexene runa aleksandrina tula mishael lumina thilla tigo cenneth atiana lova benisa luiza asia marissa erika remine ellette marie charlina michelle timea :skratte: 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 14. juni 2011 #2 Del Skrevet 14. juni 2011 AU! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 14. juni 2011 #3 Del Skrevet 14. juni 2011 Hva er greia?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 14. juni 2011 #4 Del Skrevet 14. juni 2011 Hva er greia?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. juni 2011 #5 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har hørt rykter om at hjerneceller dør under en fødsel.. Jeg anser noen av navna på denne lista som beviset på nettopp det! Jiiiizes altså! Her har noen vært i ammetåka så det holder.. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #6 Del Skrevet 14. juni 2011 Mirjeta er et albansk navn og det kan jo tenkes at barnet med det navnet er av albansk opprinnelse? Emira er også albansk tror jeg, og et navn som jeg synes klinger ganske godt også i mine norske ører. Sånn ellers synes jeg det var en god del rare sammensetninger, mange pompøse poppisnavn og rett og slett navn som ikke er helt min stil på den lista, men ganske få av dem var navn som sjokkerte meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 14. juni 2011 #7 Del Skrevet 14. juni 2011 Det verste er at jeg kjenner flere (mindre intelligente) mennesker som har avkom med slike navn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #8 Del Skrevet 14. juni 2011 Ehhhhhhhhhhh, er dette ekte navn?? Finnes det NORSKE unger som heter dette? Finnes det i det hele tatt UNGER som heter dette?? Stakkars.................. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 14. juni 2011 #9 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har hørt rykter om at hjerneceller dør under en fødsel.. Jeg anser noen av navna på denne lista som beviset på nettopp det! Jiiiizes altså! Her har noen vært i ammetåka så det holder.. Jeg syns faktisk at det er utrolig frekt og respektløst å si noe sånt! Hvorfor er det ikke greit at man gir barnet det navnet man syns passer og som man selv syns at er fint? Hva som er et fint navn er jo relativt fra person til person, og selv om at DU ikke liker navnet trenger du ikke latterliggjøre det på den måten. Det er faktisk mødre og fedre der ute som har sittet på samme måten som de andre foreldrene og lett etter navn de ønsker at barnet skal hete. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 14. juni 2011 #10 Del Skrevet 14. juni 2011 Synes fortsatt det verste navnet jeg har sett blant deltakerne der, er Blerta. Stakkars jente... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #11 Del Skrevet 14. juni 2011 Må si meg enig med Tears.of.the.Sun. Ja, mange av navnene lyder forferdelig i mine ører, men det at jeg ikke liker navnene synes jeg ikke rettferdiggjør å trekke konklusjoner om at foreldrene har mista mange hjerneceller og er mindre intelligente. Synes faktisk slike beskyldninger vitner om mindre intelligens enn å det å navngi barna sine som man selv måtte ønske. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. juni 2011 #12 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg syns faktisk at det er utrolig frekt og respektløst å si noe sånt! Hvorfor er det ikke greit at man gir barnet det navnet man syns passer og som man selv syns at er fint? Hva som er et fint navn er jo relativt fra person til person, og selv om at DU ikke liker navnet trenger du ikke latterliggjøre det på den måten. Det er faktisk mødre og fedre der ute som har sittet på samme måten som de andre foreldrene og lett etter navn de ønsker at barnet skal hete. Jo, en del av navna på den lista ber faktisk om å latterliggjøres. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. juni 2011 #13 Del Skrevet 14. juni 2011 Må si meg enig med Tears.of.the.Sun. Ja, mange av navnene lyder forferdelig i mine ører, men det at jeg ikke liker navnene synes jeg ikke rettferdiggjør å trekke konklusjoner om at foreldrene har mista mange hjerneceller og er mindre intelligente. Synes faktisk slike beskyldninger vitner om mindre intelligens enn å det å navngi barna sine som man selv måtte ønske. Vel, i forhold til ryktene om at man mister hjerneceller under en fødsel, så gjelder det isåfall alle som føder, ikke bare de som gir avkommet rare og/eller fæle navn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 14. juni 2011 #14 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg kjenner ei Meliha (bosnisk) og ei Mirjeta (albansk). Synes de to har fine navn, men nå har ikke jeg norsk navn selv heller da (selv om foreldrene mine er norgesere) så mulig oppveksten med mitt unorske navn har frarøvet meg en hjernecelle eller nittitre? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 14. juni 2011 #15 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg føler at foreldrene til cenneth og mishael, har laget en snodig vri av kenneth og michael. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. juni 2011 #16 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg kjenner ei Meliha (bosnisk) og ei Mirjeta (albansk). Synes de to har fine navn, men nå har ikke jeg norsk navn selv heller da (selv om foreldrene mine er norgesere) så mulig oppveksten med mitt unorske navn har frarøvet meg en hjernecelle eller nittitre? Jeg stusser heller ikke på alle navna på listen, navn som Mariam og Mikail er f. eks vanlige navn i andre deler av verden. Det er de vanvittige, pompøse dobbeltnavna, gjerne inspirert av en eller annen figur fra Isfolket, eller relativt normale navn med en sinnsvak stavemåte som gir meg krøll på nerva. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #17 Del Skrevet 14. juni 2011 Ærlig talt... Jeg er så lei av folk som skal være et hestehode foran andre når det kommer til unike navn på ungene sine. De siste årene har det bare blitt verre. Jeg forstår at folk fra utlandet eller som har røtter der vil kalle sine barn for noe som både de og familie og venner i utlandet kan uttale og kjenne, ikke sant. Jeg forstår ikke hvorfor Kari og Ola Nordmann får en Wichthor, eller Eowyn Atalya, jeg mener, COME ON!!!! Det blir bare verre. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. juni 2011 #18 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Og bare for å ha sagt det, dere skal selvfølgelig få lov til å kalle ungene deres hva dere vil.. men kommer dere med et navn som Carmen Angelica Petronelle Pop den første Hansen, så tar jeg meg friheten av å brøle høyt og lenge av latter! Endret 14. juni 2011 av Vampen 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 14. juni 2011 #19 Del Skrevet 14. juni 2011 Synes det var en del pene navn på listen jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. juni 2011 #20 Del Skrevet 14. juni 2011 Eowyn ja.. Heh, å gi ungene navn fra Ringenes Herre er en like stor uting som navn fra Isfolket. Jeg liker RH jeg altså, men med mindre ungen er en alv, hobbit eller noe annet tolkienish, så ser navna bare pompøse og rare ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå