AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Vi har nylig kjøpt en nydelig bolig som vi begge elsker, og skal gifte oss i løpet av kort tid. Bryllupsplanleggingen pågår for fullt og invitasjoner er sendt. Alt er i rute og tilsynelatende perfekt. Det er bare det at jeg innerst inne vet at dette ikke kan vare, og at det kommer til å bli skilsmisse.... Hva gjør jeg??? Føler meg fanget....
defaitist Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Gjør det slutt nå, i stedet for å kaste bort tid.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Du sier stopp! og hopper av karusellen. Det er mer rettferdig både for deg og ham at dere ikke gifter deg sånn som du føler det nå. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 Nerver? Alle forhold har opp og nedturer. Ville ventet litt og tenkt grundig gjennom dette før evt. jeg hadde gått drastisk til verks. Spørs jo hvor kort tid det er til dere gifter dere da, og hvor lenge dere har vært sammen, men kan tenke meg at det er mange som får en liten eksistensiell krise når man føler seg "avhengig" av den andre personen med nytt hus og bryllup rundt hjørnet 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #6 Skrevet 14. juni 2011 Når du vet det ikke kommer til å vare, så gifter du deg ikke med han. Vær glad du finner det ut nå! Jeg synes det er rart at du lurer på hva du skal gjøre - for du gifer deg rett og slett ikke med noen som du vet du kommer til å skille deg fra senere. 2
Havbris Skrevet 14. juni 2011 #7 Skrevet 14. juni 2011 Men hva er det som gjør at du allerede før du har giftet deg, vet at det kommer til å bli skillsmisse? Og hvorfor har du ikke satt på bremsene tidligere? Hvis dette ikke bare er litt panikk fordi alt blir litt overveldende - så starter dere jo i minus. Det må du ta på alvor og gjøre noe med. Svelg stolthet og skamfølelse og stopp prosessen! 2
nickless Skrevet 14. juni 2011 #8 Skrevet 14. juni 2011 Du sier ikke ja til gode og onde dager når du allerede nå vurderer skilsmisse! På med bremsene , jente! 1
FruN Skrevet 14. juni 2011 #9 Skrevet 14. juni 2011 Det aller beste hadde vel vært å prate med samboeren din om dette. Prøvd å forklare hvordan det føler, avlyse/utsette bryllupet. Som Havbris sier, hvorfor føler du det slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå