Gjest Shivani Skrevet 13. november 2003 #1 Del Skrevet 13. november 2003 I'll stop when you stop. Stoppe med...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. november 2003 #2 Del Skrevet 13. november 2003 Det blir litt vanskelig å nekte for at jenter er intrigemakere når det kommer så mange tråder om absolutt nada....=) Jenter, dere ser tydeligvis ikke dette med egne øyne, men la meg forklare....av ingenting har det oppstått et problem, et kvinneproblem tydeligvis for det er bare kvinner involvert.....det må nok også være et problem som tirrer kvinnefantasien, fordi jeg er mann og skjønner ikkneo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 13. november 2003 #3 Del Skrevet 13. november 2003 Kan du være helt sikker på at det bare er kvinner involvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 Her er jeg enig med Waco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mitsumi Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 I've never seen anything like this. It's like watching 100 birds attac one single fish on the National Geographic Channel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. november 2003 #6 Del Skrevet 13. november 2003 Veit ikke jeg, men kanke dere heller forklare en observatør som meg hva dere egentlig tvister om? Er det at dere ikke klarer legge en sak bak dere, hmm..kanskje hun har sagt noe feil i et innlegg for XXXX antall innlegg siden og det plager deg enda...? Har hun inngått allianser med venninner av deg, og du føler deg forrådt? Hva er det?? Fortell!! Her kan vi være åpne om alt, og ingenting kan ties og ikkeno er tabu... Fortell min venn =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 13. november 2003 #7 Del Skrevet 13. november 2003 Til opplysning så tok jeg ut sitatet fra tråden der det ble skrevet fordi den glidde ut (men nå er de innleggene fjerna). Hvis noen vil krangle, så er det bedre å gjøre det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. november 2003 #8 Del Skrevet 13. november 2003 Hva var det dere krangla om siden det blei fjerna da Shivani? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 13. november 2003 #9 Del Skrevet 13. november 2003 Det er det jeg prøver å bringe klarhet i med å ta over sitatet hit. Frøken M sa at hun ikke ville stoppe med å ødelegge tråden før jeg stopper, og da spør jeg naturlig nok hva det er jeg skal stoppe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. november 2003 #10 Del Skrevet 13. november 2003 I've never seen anything like this. It's like watching 100 birds attac one single fish on the National Geographic Channel.Who's the fish? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. november 2003 #11 Del Skrevet 14. november 2003 Interessant... Watashi wa @lfa desu. Mainichi, nihongo o benkyou shimasu. Nihongo o hanasu koto ga dekimasu. Anata wa benkyou shite imasu ka? Watashi wa washoku ga suki desu, tatoeba, gohan to misoshiru. Beklager mitt noe begrensede språk, men det burde ikke være altfor vanskelig å forstå. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. november 2003 #12 Del Skrevet 14. november 2003 Tar gjerne i mot tips hvis du finner grammatiske feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. november 2003 #13 Del Skrevet 14. november 2003 Leste også at du mestrer kinesisk. Mandarin eller Cantonesisk? Wo xiang xue zhong wen Ngo seung hok zung man Det er jo stor forskjell, så.... jeg bare lurte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. november 2003 #14 Del Skrevet 14. november 2003 ...En ting til... Er ikke ute etter deg på noe vis, er interessert i asiatiske språk av personlige årsaker. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 15. november 2003 #15 Del Skrevet 15. november 2003 Hmf, venter spent på svar her :D :: rope "Mitsumiiii! :: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. november 2003 #16 Del Skrevet 15. november 2003 *venter også i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2003 #17 Del Skrevet 15. november 2003 *riste på hodet* ....og tasser ut igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 15. november 2003 #18 Del Skrevet 15. november 2003 Du har sikkert lov til å svare, Mitsumi. :blunke: @lfa: Moshikasuruto keishuu ikkounikamawanai. Kamaimasen. Uhm, jada, jeg er litt rusten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. november 2003 #19 Del Skrevet 15. november 2003 Kanskje... @lfa - like rusten, men gøy for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. november 2003 #20 Del Skrevet 15. november 2003 såå teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg