Gå til innhold

Brøddiett?


Mynona

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke superpeiling på kosthold, men føler jeg kan det grunnleggende. En jeg kjenner skal slanke seg, og har funnet ut at hun legger på seg av middag, så hun kutter ut den, og spiser kun brød og knekkebrød til hvert måltid. Da hun presenterte denne teorien, synes jeg i grunn det hørtes helt bakvendt ut. Stapper ikke hun i seg karbohdrater og stivelse da? Som vil bidra til at hun legger på seg mer?

Jeg prøvde å ymte frempå at det kanskje var litt feil strategi, og kanskje heller se på hva hun spiser til middag, men hun var fast bestemt på at dette var riktig måte å gjøre det på. Ikke minst vil hun vel bli fort lei av denne kosten...

Er det jeg som har gått glipp av noe? Er jeg hjernevasket av lavkarbo, fedon osv?

(Kan legge til at damen er over 50, litt overvektig og trener lett et par ganger i uken, så hun er ikke ung, anorektisk eller treningsnarkoman)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å si det slik, jeg anbefaler MYE heller middager enn å spise brød og knekkebrød hele dagen, det får hun hverken nok eller riktig næring av. Og ja, ingen takler så mye karbs og stivelse uten å legge litt på seg til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil jo få i seg en del karbohydrater da ja..

Dessuten vil hun jo gå i underskudd av veldig mange viktige næringstoffer og proteiner når hun spiser på denne måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...