Gå til innhold

Hvor mange kalorier har jeg spist i dag?


Mady

Anbefalte innlegg

Noen som vet sånn ca hvor mange kalorier jeg har spist i dag, og om noen har noen synspunkter på mengden mat?

Frokost: 2 grove brødskiver med tynt lag smør og tynt lag nugatti (må ha noe søtt til frokost)

2 glass melk

Lunsj: 3 revita knekkebrød (sesam? oransje pakke...) med tynt lag mager skinkeost

Mellommåltid: eple, en kopp te

Middag: bolle med kokte grønnsaker (litt av en frossenpose med blomkål, brokkoli, sukkererter og gulerøtter) og en pakke nudler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat hva er det som er vanskelig med å telle sa du? Lukter latskap lang vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.vektklubben.no

Helt gratis, og så lenge du fyller inn mengde gjør den jobben for deg.

(Så slipper vi andre...)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.vektklubben.no

Helt gratis, og så lenge du fyller inn mengde gjør den jobben for deg.

(Så slipper vi andre...)

Tusen takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglefot

Noen som vet sånn ca hvor mange kalorier jeg har spist i dag, og om noen har noen synspunkter på mengden mat?

Frokost: 2 grove brødskiver med tynt lag smør og tynt lag nugatti (må ha noe søtt til frokost)

2 glass melk

Lunsj: 3 revita knekkebrød (sesam? oransje pakke...) med tynt lag mager skinkeost

Mellommåltid: eple, en kopp te

Middag: bolle med kokte grønnsaker (litt av en frossenpose med blomkål, brokkoli, sukkererter og gulerøtter) og en pakke nudler.

Blir du mett av den middagen der da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig! Er veldig fornøyd med Vektklubben selv, forresten, og har ved hjelp av den snart gått ned 7 kilo :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ble veldig mett faktisk. Tok mye grønnsaker.

Gratulerer med å gå ned 7 kg! Jeg skal sjekke ut den siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.vektklubben.no

Helt gratis, og så lenge du fyller inn mengde gjør den jobben for deg.

(Så slipper vi andre...)

Er vektklubben gratis da? Trodde man måtte betale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du inntar alt for lite kalorier. Ser jeg røft på det vil jeg tippe et sted mellom 800-1000 kcal.

Endret av Benedicte22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vektklubben gratis da? Trodde man måtte betale?

Jepp, Grete Roedes vektklubb er gratis i den forstand at man kan bruke registreringsverktøyet/matdagboken gratis. VGs Vektklubb (uten -en) er ikke gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet ut via vektklubben.no, og jeg ble virkelig overrasket over hvor lite kalorier det var! Det var rundt 850, det er jeg enig i at altfor lite! Skal man ikke spise rundt 1500-2000?

Nå skal det sies at jeg ikke gikk sulten denne dagen, og jeg bevegde meg ikke mye bortsett fra til og fra jobb.

Gjør det da noe at jeg spiser så få kalorier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet ut via vektklubben.no, og jeg ble virkelig overrasket over hvor lite kalorier det var! Det var rundt 850, det er jeg enig i at altfor lite! Skal man ikke spise rundt 1500-2000?

Nå skal det sies at jeg ikke gikk sulten denne dagen, og jeg bevegde meg ikke mye bortsett fra til og fra jobb.

Gjør det da noe at jeg spiser så få kalorier?

Her er ein kalkulator der du kan rekne ut kor mykje energi du bruker i løpet av dagen.

Om du et mindre enn du bruker, vil du gå ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...