Gjest Line Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Jeg har snart vært sykemeldt pga. depresjon i ett år. Startet i ny jobb 1. juni og håpet alt skulle ordne seg. Det gjorde det ikke! Jeg takler det ikke og gråter hele tiden. De siste dagene har jeg ikke kommet meg opp av sengen. Syntes det er forferdelig flaut å måtte bli sykemeldt etter bare noen dager i ny jobb, men jeg takler dt bare ikke. Har nå snakket med en koselig dame på NAV som sa at jeg kunne søke om arbeidsavklaringspenger så jeg slipper å tenke på den økonomiske biten oppi det hele. Er det noen her som har fått innvilget arbeidsavklaringspenger pga. depresjon? Noen som har noen råd til meg? Aner ikke om jeg bare burde begynne å søke andre jobber, vet jo ikke om jeg vil takle dem heller. Jeg er SÅ fortvilet over at jeg ikke klarer dette. Får bare lyst til å gi opp. Går til psykolog som jeg har fått gjennom NAV, og dette er god hjelp, men har bare vært der 5 ganger så det tar vel litt tid. Hjelp!!
Daniel84 Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Er ikke sykemeldt pga depresjon, men er sykmeldt, så går på AAP. men skal nok ikke være noen problem å få innvilget dette pga depresjon nei Har du prøvd å gå på noen slags mestringskurs da? Tror NAV har noe sånt..
Gjest Line Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Er ikke sykemeldt pga depresjon, men er sykmeldt, så går på AAP. men skal nok ikke være noen problem å få innvilget dette pga depresjon nei Har du prøvd å gå på noen slags mestringskurs da? Tror NAV har noe sånt.. Har gått på mestringskurs ja. Hjalp noe, så jo at det ikke er bare jeg som har det sånn. Har jo også fått psykolog gjennom NAV. Det er bare så tungt at jeg ikke klarer å gjennomføre det jeg har lyst til. Enorm nederlagsfølelse å ikke fungere i den nye jobben. Dette gjør jo at jeg bare blir enda mer nedfor. Gråter konstant nesten. Det er som om fremtiden blir mer og mer usikker, og jeg som liker å ha alt i orden rundt meg. Klarer ikke leve i usikkerhet rundt alt, økonomi, jobb, familie.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå