Gå til innhold

Öperere seg nedentil

Fremhevede innlegg

Gjest enois
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

enois, mod

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Er bare fett ja, ikke noe ben som stikke rut. Så det er fettsuging det er snakk om. Og jeg driter i gutta.Jeg vil kunne gå med trange klær uten at det vises.Bryr meg ikke hva gutta liker best

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet hva det koster for fettsuging der nede? La oss hjelpe TS her da :)

Gjest treningsverk
Skrevet

Bollemus er når venusberget buler ut, ikke fordi noen genetisk sett lagrer alt overflødig fett i det området men fordi skambenet er formet sånn ;)

At det er fett er en misforståelse, bollemus blir bare enda mer fremtredene på slanke siden alle bein på kroppen stikker mer ut da.

Aha, så bollemus er det samme som venusberg...

Alle kvinner har jo venusberg. Det er ikke forbeholt noen få.

Dette blir for dumt, TS. Det blir som å ville operere bort brystene sine fordi man ikke vil at de skal være fremtredende.

AnonymBruker
Skrevet

TS: spør legen din :)

Skrevet

TS naa har jeg selvfoelgelig ikke sett musa di, men hvis den er som bildene illustrerer saa skal du heller vaere stolt av den. Vet ikke hvor gammel du er, selvtilliten bruker aa oeke med aarene, saafremst du ikke ender opp med en idiot som ikke er glad i deg. For meg er min Kvinne den flotteste for meg og hun har tidligere hatt litt komplekser, men hun er jo flott som bare f....og jeg har faatt henne til aa bli glad i kroppen sin og digge den sammen med meg.

For de aller fleste menn (snakker ikke om storkjeftede unggutter)saa vil ei bollemus forbindes med noe soett og deilig. Om jeg kan se konturene av kvinnekjoennet gjennom bikinien saa liker jeg det og nyter synet.

Saa til alle kvinner med bollemus, dere er kjempeflotte baade med og uten klaer! :takke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aha, så bollemus er det samme som venusberg...

Alle kvinner har jo venusberg. Det er ikke forbeholt noen få.

Dette blir for dumt, TS. Det blir som å ville operere bort brystene sine fordi man ikke vil at de skal være fremtredende.

Hva med damer som tar brystforminkelse? Samme greia. Du kan ikke si at det blir for dumt, når det faktisk sliter på TS. Dessuten er dette en operasjon som blir mer og mer vanlig både i Norge og i utlandet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS naa har jeg selvfoelgelig ikke sett musa di, men hvis den er som bildene illustrerer saa skal du heller vaere stolt av den. Vet ikke hvor gammel du er, selvtilliten bruker aa oeke med aarene, saafremst du ikke ender opp med en idiot som ikke er glad i deg. For meg er min Kvinne den flotteste for meg og hun har tidligere hatt litt komplekser, men hun er jo flott som bare f....og jeg har faatt henne til aa bli glad i kroppen sin og digge den sammen med meg.

For de aller fleste menn (snakker ikke om storkjeftede unggutter)saa vil ei bollemus forbindes med noe soett og deilig. Om jeg kan se konturene av kvinnekjoennet gjennom bikinien saa liker jeg det og nyter synet.

Saa til alle kvinner med bollemus, dere er kjempeflotte baade med og uten klaer! :takke:

Så hvis du hadde hatt en liten pikk, hadde selvtilliten din økt med årene, fordi du hadde hatt en dame som var glad i deg? I think not. For TS er dette tydligvis noe som sliter på henne, selv om de fleste gutter (deriblandt meg) liker dette.

AnonymBruker
Skrevet

Mange opererer puppene sine mindre og større også voksne damer, så det trenger ikke ha noe med alder å gjøre. I dagens samfunn kan man forandre på ting man ikke er fornøyd med, så det å svare at det blir for dumt, eller "vær fornøyd med den du er" tror jeg ikke hjelper TS så mye her. Jeg skjønner problemet ! Det er sikkert ikke gøy å ha noe bulende ut mellom lårene som vises når man har på skjørt,kjoler og lignende. Jeg skjønner at man begynner å tenke at andre som går forbi deg på gata ser det. Kanskje hun tenker noen får ider og at det er enn transe også som har en p*kk mellom bena for den del.

Jeg sier go for it ! Hvorfor ikke ta fettsuging der når man kan ta fettsuging andre plasser :)

Skrevet

Ingen som vet hva det koster for fettsuging der nede? La oss hjelpe TS her da :)

Da må nok TS til en plastisk kirurg. Det er ikke akkurat en standardoperasjon som står på prislista...

Skrevet

Edit: Wikis illustrasjonsbilde til venusberg er vel faktisk også litt bollete. Og ganske så digg. http://no.wikipedia.org/wiki/Venusberg

Men altså.... :klo: Er du sikker på at dette er bollemus?? Ser ikke alle sånn ut?? Alle jeg har sett hvertfall... Trodde dette var den normale varianten.

Kan du da finne et bilde av noen som ikke har bollemus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...