AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Selv er jeg kun i tenkeboksen angående dette med et barn til, så har ikke begynt prosessen med å prøve enda. Selv er jeg over 40, og har to barn fra før....rettere sagt, de er ikke barn lengre. Har vært sammen med mannen i 10 år, og spørsmålet om barn har ikke meldt seg for noen av oss før nå. Det er liksom nå forholdene ligger til rette. Vi er sikre på at vi kommer til å fortsette livet sammen, vi har god økonomi (slik at jeg kan være hjemme de første årene), stort hus, god tid osv. Vet ikke riktig om vi skal starte på med dette eller ikke. Dere på 40+, hva var det som gjorde at dere ville ha barn nå? Hvis det er noen her inne i det hele tatt da 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Lurte på om det var flere 40+ her, jeg da. ts
Orcinus Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Ikke 40 + enda, men nærmer meg:-) Blir 39 i løpet av sommeren, har ingen barn fra før, og har prøvd mer eller mindre helhjertet siden april 2004.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 Ikke 40 + enda, men nærmer meg:-) Blir 39 i løpet av sommeren, har ingen barn fra før, og har prøvd mer eller mindre helhjertet siden april 2004. Takk for svar Jeg har så dårlig tid, at jeg kommer til å bruke eggløsningstester osv. Kanskje pergotime også....vet jo ikke om det lykkes likevel da. Har du brukt det? ts
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Skrevet 21. juni 2011 Jeg fyller 40år til høsten, og håper å få mitt første barn snart:-) Vi krysser figre og tester når EL kommer :gjeiper:
Gjest anonym12345 Skrevet 22. juni 2011 #6 Skrevet 22. juni 2011 hva som gjør at dere venter til 40års alder før dere prøver og få barn?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Skrevet 22. juni 2011 hva som gjør at dere venter til 40års alder før dere prøver og få barn? Det er vel forskjellig fra person til person.. Forrige mann, ca 26år var jeg da, gikk det ikke. Dvs, vi kunne ikke få barn. Og det forholdet ble slutt når jeg var rundet 30. Nå har jeg igjen funnet en mann jeg vil dele livet mitt med. Noen ganger tar slikt tid.. Syntes det er greit å ha pappan til barna også, ikke gå på byen, eller Danmark.. Men for all del, for noen er det et alternativ Sånn er min historie.
Kråkesaks Skrevet 22. juni 2011 #8 Skrevet 22. juni 2011 Tråden er ryddet og delt. Diskusjonen om hvem som sliter mest med å få barn finner dere her. Kråkesaks.
Gjest anonym12345 Skrevet 22. juni 2011 #9 Skrevet 22. juni 2011 okey men daså. slik kan det bli av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå