Andreaf Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Hei! Leste en annonse i bladet "Henne" om den nye CoolSculpting metoden som fjerner eller "fryser" bort uønsket fett. Har googlet temaet opp og ned på nett og synes det virker ganske lovende. Vil veldig gjerne fjerne "kulen" på maven som jeg har hatt hele livet, og som nekter å forsvinne uansett hvor mye jeg trener og spiser sunt. Er det noen som har prøvd dette og kan si at det virkelig fungerer? Eller er det noen som kan fortelle om sin opplevelse av coolsculpting?
Gjest Elin Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Hei! Leste en annonse i bladet "Henne" om den nye CoolSculpting metoden som fjerner eller "fryser" bort uønsket fett. Har googlet temaet opp og ned på nett og synes det virker ganske lovende. Vil veldig gjerne fjerne "kulen" på maven som jeg har hatt hele livet, og som nekter å forsvinne uansett hvor mye jeg trener og spiser sunt. Er det noen som har prøvd dette og kan si at det virkelig fungerer? Eller er det noen som kan fortelle om sin opplevelse av coolsculpting? Hei:) Jeg har prøvd det i mars ved Clinuique Amanda på nordstarnd, og jeg ser tydelig forskjell, en kan godt se og kjenne resultatet. Ikke vondt, ingen tilhelingstid og tar vekk "det lille ekstra". Fettet forsvinner i løpet av 3 mnd. Lykke til!
Rainbow Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 Det hørtes jo veldig fint og lovende ut. Til jeg så prisen. Woha..!
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Kvinneguiden er jo et fint stes å poste denne typen reklame på, da.. Fått med seg hvor klinikken ligger hen også. Helt gratis. Hvordan det fysiologisk skal fungere uten å ende med organsvikt er derimot over min fatteevne, så jeg tror dette, som alt annet, er rent humbug. Tenk bare på at skadet kroppsvev som løses opp i kroppen etter et sammsnstøt i trafikken gjerne skaper en nyre-overbelastning og en multiorgansvikt som dreper deg, etter å ha overlevd selve krasjet... Og at ved hjerteinfarkt sees de samme enzymene i blodet. Så at kroppen sa skal takle en "frysing" og "nedsmelting" av store mengder kroppsfett på en gang høres mer enn usannsynlig ut... Jeg mener det MÅ være løgn fra ende til annen, om det ikke dreier seg om fettsuging og kirurgisk fjerning av fettvevet, så man kan ha sjans til å overleve så stor celledød på en gang...
Neket Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Leste et blogginnlegg om en mann som hadde gjort det. Før og etter-bildene var tatt med mange måneders mellomrom, og i mellomtiden hadde han selvsagt spist litt sunnere og bevegd seg mer stod det å lese. Så hva som var resultat av behandlingen, og hva som kom fra små grep i livsstilen, kan selvsagt ingen svare på... Blir litt som en del av disse slanketablettene. Står på pakken man må bevege seg mer i tillegg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå