Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tera for det meste fortiden, men litt GTA V Online her og der selvom jeg begynner å bli litt lei :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har prøvd den nye oppdateringen til GTA V online? Online heist. Meninger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har prøvd den nye oppdateringen til GTA V online? Online heist. Meninger? :)

skitgøy! litt problematisk å samle sammen en gjeng online, best å spille sammen med venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skitgøy! litt problematisk å samle sammen en gjeng online, best å spille sammen med venner.

Hvor mange må man være? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller gjennom life is strange episode 2 igjen :) spiller gjennom spillet på to filer hvor jeg gjør forskjellige valg og ser at noen av valgene jeg gjorde i første episode har fått litt forskjellige følger ja.

Siden jeg spilte gjennom en gang igår, så vet jeg om at valg jeg skal ta denne episoden som føles helt forferdelig :( men det er heldigvis bare et spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned

Dragon age:origins. Spiller i feil rekkefølge, men origins er mye bedre enn dragon age 2.

Skal også spille episode 2 av både Life is strange og Game of thrones :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Cities: Skyline hin dagen, koser meg med det nå :)

Jeg elsker det, det er alt jeg ønsket at SimCity skulle være. Også så mange mods!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker det, det er alt jeg ønsket at SimCity skulle være. Også så mange mods!

Jeg prøvde aldri Sim City 5 men hørte ikke noe positivt om det spillet.

Men jeg ser nå at byen min begynner å få litt problemer med trafikken inn i byen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde aldri Sim City 5 men hørte ikke noe positivt om det spillet.

Men jeg ser nå at byen min begynner å få litt problemer med trafikken inn i byen :(

Like greit :)

Trafikken er vanskelig å holde styr på. Jeg prøver å få tips på reddit.com/r/citiesskylines for å finne ut den beste måten å legge det opp på, men det er vanskeligere i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit :)

Trafikken er vanskelig å holde styr på. Jeg prøver å få tips på reddit.com/r/citiesskylines for å finne ut den beste måten å legge det opp på, men det er vanskeligere i praksis.

Takk, hadde helt glemt å sjekke ut reddit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...