Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Lydene fra zombiene i undergangene er noe av det skumleste jeg har vært borti. Og fint lite slår stemningen av naiv og lystig 50-talls jazz når man vandrer langs de forkullede restene av en barneskole...

Hvis det ikke var for at man får et LITE forhåndsvarsel ved at det lyser rødt på kompasset når fiender er i nærheten, så tror jeg nesten ikke at jeg ville turt å spille det. Men nå har jeg funnet Dogmeat, og alt er mye tryggere med en hund! Flink bisk! Selv om Dogmeat er litt creepy, han også, når han begynner å knurre på ting som er i nærheten men ikke synlig enda.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg startet en ny runde med FO3 selv i går (skylder på deg, Mann42!). Utrolig bra spill, holder seg enda kjempebra.

Jeg liker veldig godt Dogmeat, men tar ham sjelden med meg lenger. Han tåler ikke så mye, sist så rakk han å følge meg i nøyaktig ti minutter før han døde i en kamp med en giant scorpion. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet en ny runde med FO3 selv i går (skylder på deg, Mann42!). Utrolig bra spill, holder seg enda kjempebra.

Jeg liker veldig godt Dogmeat, men tar ham sjelden med meg lenger. Han tåler ikke så mye, sist så rakk han å følge meg i nøyaktig ti minutter før han døde i en kamp med en giant scorpion. :(

Hm. Kanskje han blir mer hardfør i takt med herrens utvikling. Jeg er vant til at Dogmeat tåler ganske mye, og er nyttig som decoy. Flyr i strupen på alle slemminger og gir dem noe annet å tenke på mens jeg liner opp hodeskuddene. Flink bisk, som sagt. Den eneste downside med bikkjer og sidekicks er at man må være tilbakeholden med granater, raketter og miner. Og flammekastere. Alt som rocker PostApocalyptica, med andre ord.

Men hvis Dogmeat dør, så finnes det en perk som heter "Puppies" (tror jeg), som gjør at etter en stund kan du hente en ny hund utenfor Vault 101.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diablo 3, etter noen mnd med pause. Noen som spiller dette for tiden? Har en Demon Hunter paragon lvl 8: 150 000 i damage. Veldig fornøyd med denne. Har også en Monk paragon lvl 2 og en Barbar lvl 60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte ferdig Sly Cooper: Thieves In Time tidligere i kveld - fantastisk :laugh:

.. Skytespill er ikke helt min greie; jeg er så ekstremt dårlig i CoD, Battlefield osv. at det er bortkasta å forsøke meg på den typen spill i det hele tatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen som vill ha ett Halo 2? Spilt det til jeg dauet på en saving. Gidder IKKE å begynne på nytt. xbox360.

Hva/hvilken konsoll spiller dere mest på?

Endret av JustLittleMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diablo 3, etter noen mnd med pause. Noen som spiller dette for tiden? Har en Demon Hunter paragon lvl 8: 150 000 i damage. Veldig fornøyd med denne. Har også en Monk paragon lvl 2 og en Barbar lvl 60.

Spiller Diablo 3 jeg også, av og til :)

Har nettopp begynt med Tomb Raider, og jeg som vanligvis hater cutscenes, kjenner at det blir en ganske bra historie som jeg har levd meg inn i. Det resulterer i spenning og nervøsitet on my part. Samboer ser litt rart på meg når jeg hamrer som en gal på piltastene, men det får bare være :P

Han har begynt å spille Crysis 3, og det ser skikkelig bra ut, med fantastisk grafikk! Synd jeg ikke har pc til å spille det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xbox 360, men den døde for noen mnd siden. Så nå holder jeg meg til pcen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før øyeblikket går det mest i SNES.

Endret av Thought-Fox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke spilt dataspill på 3-4 år nå, men jeg merker jeg savner Battlefield 1942, Battlefield Vietnam, Battlefield 2 og det å kunne synke dypt ned i en eller annen MMO. I must be strong..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke spilt dataspill på 3-4 år nå, men jeg merker jeg savner Battlefield 1942, Battlefield Vietnam, Battlefield 2 og det å kunne synke dypt ned i en eller annen MMO. I must be strong..

Join the Dark Side and complete your training!

We have cookies..... :kokk:

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller Don't Starve, survivalbasert spill. Har vel blitt litt vel hekta. Spiller Bioshock 1 fordi jeg vil spille meg fram til Infinite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller Don't Starve, survivalbasert spill. Har vel blitt litt vel hekta. Spiller Bioshock 1 fordi jeg vil spille meg fram til Infinite.

De henger ikke sammen, så du trenger ikke spille dem i rekkefølge. Infinite har en helt annen setting, enn de andre spillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far Cry 3 og Star Stable, hehe.. Star Stable er hestespill (Som jeg liker å kalle det: world of horsecraft.) Heste-mmorpg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...