AnonymBruker Skrevet 22. august #3481 Del Skrevet 22. august Så Furiosa forleden, så nå spiller jeg Borderlands for ørtende gang. Anonymkode: ff70c...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. august #3482 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så Furiosa forleden, så nå spiller jeg Borderlands for ørtende gang. Anonymkode: ff70c...100 Sett filmversjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #3483 Del Skrevet 22. august 3 hours ago, Cid said: Sett filmversjonen? Det har merkelig nok ikke stått høyt på agendaen, hehe. Men er redd jeg kommer til å gi etter for nysgjerrigheten etterhvert. Anonymkode: ff70c...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 24. august #3484 Del Skrevet 24. august Spiller DOOM og DOOM 2. (Den nye pakken som kom nettopp) Men noen som har prøvd Dustborn? Ser på Youtube at enkelte kaller det noe av det verste som er laget? Er det ikke Norsk produsert i tilegg? Er det skikelig dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. august #3485 Del Skrevet 24. august Koser meg med Hellcard, gratis på Steam i to dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #3486 Del Skrevet 24. august Dreams. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 24. august #3487 Del Skrevet 24. august Disney Dreamlight Valley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #3488 Del Skrevet 24. august 4 hours ago, Fant80 said: Men noen som har prøvd Dustborn? Ser på Youtube at enkelte kaller det noe av det verste som er laget? Er det ikke Norsk produsert i tilegg? Er det skikelig dårlig? Det er norsk ja. Det meste av hatet kommer nok fra folk som ikke har spilt det selv, men som er uenig med det politiske innholdet. Anonymkode: 5db5c...c59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 25. august #3489 Del Skrevet 25. august 15 hours ago, Fant80 said: Spiller DOOM og DOOM 2. (Den nye pakken som kom nettopp) Men noen som har prøvd Dustborn? Ser på Youtube at enkelte kaller det noe av det verste som er laget? Er det ikke Norsk produsert i tilegg? Er det skikelig dårlig? Når spillet har merkelappen LHBTQ+ blir ganske mange hissige. Betyr definitivt ikke at spillet er dårlig av den grunn. Bare les alle de hissige trådene om at Rockstar har blitt politisk uforskammet korrekt fordi det er en kvinne med som hovedperson… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august #3490 Del Skrevet 31. august Tales of Symphonia: Dawn of the New World. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
berlin Skrevet 1. september #3491 Del Skrevet 1. september (endret) Gjest Vampen skrev (På 14.6.2011 den 12:24 AM): Tittelen sier det meste, hva spiller du nå? Jeg er spiller i perioder, det kan gå et par år mellom hver gang. Men akkurat nå er jeg inne i en Zelda periode. Jeg har spilt gjennom Ocarina of Time og Majoras mask på N64, Wind waker på GC og nå spiller jeg Twilight Princess på Wii. Jeg har hatt lyst på TP lenge, men har utsatt det.. Men nå som det er sommerferie og regn, så bestemte jeg meg endelig for å skaffe meg en Wii og TP. Spesielt fordi det snart kommer et nytt Zelda spill, jeg må jo komme meg gjennom TP før det nye kommer.. Jeg elsker alle Zelda spillene og TP er intet unntak. Jeg begynte å spille på Playfina for noen måneder siden, og har hatt en fantastisk opplevelse. Den brukervennlige nettsiden og det brede utvalget av spill har vært en stor glede. Jeg har også hatt betydelig suksess med bonusene https://playfinas.com/no/ noe som har gjort spillingen ekstra givende. Anbefales varmt! Jeg har vært helt oppslukt i *Baldur's Gate 3* i det siste, og det har virkelig forandret spillopplevelsen min. Historien er utrolig dyp, og valgene man tar påvirker virkelig utfallet, noe som holder meg engasjert i timevis. Den turbaserte kampen er strategisk og givende, med uendelige muligheter for forskjellige karakterbygninger. Å spille med venner i co-op gjør det enda mer morsomt, siden vi alle bidrar med våre egne taktikker. Dette er uten tvil en av de beste rollespillene jeg har spilt på mange år! Endret 1. september av berlin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #3492 Del Skrevet 5. september Deadcraft, PS5. Anonymkode: 6d848...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 5. september #3493 Del Skrevet 5. september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 5. september #3494 Del Skrevet 5. september Escape Simulator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #3495 Del Skrevet 11. september Tales of Graces f. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 22. september #3496 Del Skrevet 22. september Plukket ned dette på fredag, og storkoser meg med det så langt. De beskriver det som "sci-fi noir", og det er nettopp det det er. Mye moro for omtrent den samme prisen på en flaske brus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 22. september #3497 Del Skrevet 22. september (endret) . Endret 1. desember av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 22. september #3498 Del Skrevet 22. september berlin skrev (På 1.9.2024 den 9.57): Jeg har vært helt oppslukt i *Baldur's Gate 3* i det siste, og det har virkelig forandret spillopplevelsen min. Historien er utrolig dyp, og valgene man tar påvirker virkelig utfallet, noe som holder meg engasjert i timevis. Den turbaserte kampen er strategisk og givende, med uendelige muligheter for forskjellige karakterbygninger. Å spille med venner i co-op gjør det enda mer morsomt, siden vi alle bidrar med våre egne taktikker. Dette er uten tvil en av de beste rollespillene jeg har spilt på mange år! Høres ut som du er klar for å ta steget ut og spille DnD med vennene dine😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 22. september #3499 Del Skrevet 22. september Disney Adult skrev (36 minutter siden): Kjøpte nylig "Two Point Hospital" og "Two Point Campus", så nå skal jeg begynne på "Two Point Hospital". Er det noe tilsvarende Theme Hospital? Husker jeg spilte det en del i sin tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 22. september #3500 Del Skrevet 22. september Avatar frontiers of pandora. #trophyhunt. Mangler én sur trophy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå