Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Cid said:

2 spillserier jeg elsker 😃

Same :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Assassins creed mirage 😁

Skrevet
Titania skrev (3 timer siden):

Assassins creed mirage 😁

Any good😃?

Anonymkode: 6d848...d32

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Any good😃?

Anonymkode: 6d848...d32

Liker det til nå, selv om jeg allerede er stuck på oppdrag og må få hjelp av google :fnise:

Skrevet

Merker jeg begynner å bli litt hypet for "Alone in the dark" rebooten.

Starfield var en skuffelse. Grafikkmotoren er for gammel og simpel. Til tider fin grafikk,men loadingtider hvert 2 minutt er ikke akseptabelt for meg i 2023. Ellers et terningkast 4 spill. 

Mirage minner meg for mye om Assassins Creed Rogue. Et AC spill som nesten "ingen" fikk med seg. Et helt greit spill,men man går ikke glipp av noe ved å hoppe over det. Føler nesten serien burde ta en velfortjent pause noen år nå.

Forza Motorsport er polert og et veldig gjennomført bilspill. Men baneracing er ikke en favoritt. Veldig gøy i starten,men blir alt for raskt kjedelig.

FC 24 er et polert FIFA 23. Gøy i perioder. Men fortsatt behandler de fotball som ishockey. Spillere skater seg gjennom i et stort tempo. 

Armored Core 6 var for vanskelig for meg. For kjedelig historie til at det ble nok engasjerende til å dypdykke.

• 2 uker senere...
Skrevet
Tabris skrev (På 15.9.2023 den 10.07):

Spilt gjennom BG3 på 72 timer. Nå går det i Starfield.

Oi, du var mye raskere enn meg! Jeg tror jeg har 100 timer på første karakteren min og har fremdeles ikke fullført det. 😅 Storkoser meg da. :D

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Rowan said:

Oi, du var mye raskere enn meg! Jeg tror jeg har 100 timer på første karakteren min og har fremdeles ikke fullført det. 😅 Storkoser meg da. :D

Jeg har funnet ut at på slik store spill så kan jeg ikke ha som mål å gjøre "alt" første gjennomspilling. Da brenner jeg meg ut og går lei. Så min første gjennomspilling er så mange sidequests og utforskning som jeg har lyst til og så fokus på hovedhistorien og spille gjennom det. Og nå hadde jeg litt ekstra tidspress pga Starfield.

Gjennomgang nr to kan jeg da "slappe av" og bruke lenger tid. :) 

Endret av Tabris
  • Liker 1
Skrevet

Lies of P

Polert som faen, men litt kjedelige bosser.

Anonymkode: e06fa...ad8

Skrevet

Spilte gjennom Secret of Mana i går, lurer litt på å prøve meg på Illusion of Time nå. Plukket det opp på en bruktsjappe for ørten år siden, men har knapt testet det.

2023-10-14 21.51.11.jpg

Skrevet
Okapi skrev (1 minutt siden):

Spilte gjennom Secret of Mana i går, lurer litt på å prøve meg på Illusion of Time nå. Plukket det opp på en bruktsjappe for ørten år siden, men har knapt testet det.

2023-10-14 21.51.11.jpg

Spilte det for noen år siden, ok spill, prøvde det på gba og switch spillet men de synes jeg var kjedelig. 

Skrevet
Tabris skrev (4 timer siden):

Jeg har funnet ut at på slik store spill så kan jeg ikke ha som mål å gjøre "alt" første gjennomspilling. Da brenner jeg meg ut og går lei. Så min første gjennomspilling er så mange sidequests og utforskning som jeg har lyst til og så fokus på hovedhistorien og spille gjennom det. Og nå hadde jeg litt ekstra tidspress pga Starfield.

Gjennomgang nr to kan jeg da "slappe av" og bruke lenger tid. :) 

Smart! Merker jeg blir litt overveldet til tider av det, ja. 

Skrevet
FrankDrebin 2 1/2 skrev (22 minutter siden):

Mafia III

Hvordan er det? Har hørt at det ikke er like bra som 2. 

• Liker 1
Skrevet
15 hours ago, Cid said:

Hvordan er det? Har hørt at det ikke er like bra som 2. 

Så langt liker jeg det godt, men jeg får mer følelsen av at det er et GTA spill jeg spiller, enn et mafiaspill. 

Skrevet
FrankDrebin 2 1/2 skrev (11 minutter siden):

Så langt liker jeg det godt, men jeg får mer følelsen av at det er et GTA spill jeg spiller, enn et mafiaspill. 

Spilt Mafia 1 remaken?

Skrevet
1 minutt siden, Cid said:

Spilt Mafia 1 remaken?

Nei, jeg var ikke klar over at det var en remake ute. :) 

Skrevet
FrankDrebin 2 1/2 skrev (15 minutter siden):

Nei, jeg var ikke klar over at det var en remake ute. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...