Disney Adult Skrevet 9. juli #3441 Del Skrevet 9. juli Power Wash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3442 Del Skrevet 9. juli Linny1111 skrev (19 timer siden): Endelig satt meg inn i Shadow of the Erdtree 🤓 Heftig som fy😎 Anonymkode: 6d848...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 9. juli #3443 Del Skrevet 9. juli 2 hours ago, AnonymBruker said: Heftig som fy😎 Anonymkode: 6d848...d32 Hvordan er Elden Ring? Er slåssing litt som God of War? Presisonstrykking på de korrekte knapper, eller mer hackandslash som Assassins Creed? Har skjønt at det er vanskelig, men er det gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linny1111 Skrevet 9. juli #3444 Del Skrevet 9. juli 13 minutter siden, newman01 said: Hvordan er Elden Ring? Er slåssing litt som God of War? Presisonstrykking på de korrekte knapper, eller mer hackandslash som Assassins Creed? Har skjønt at det er vanskelig, men er det gøy? Jeg har spilt alle Assassin's Creed og en del God of War, og slåssingen i Elden Ring er MYE bedre enn begge to. Om du liker de spillene, kommer du til å digge Elden Ring. Det er vanskelig, men ikke SÅ vanskelig om du setter deg inn i det. Det er meningen at du tar deg god tid til å oppdage verden, og du trenger ikke å slåss mot hver eneste fiende som du sliter med. Jeg vil si at det er mer presisjonstrykking, men det handler mer om timing enn om riktig angrep til rett tid. Absolutt ikke ren hackandslash. Så spørs det også hvordan du velger å spille, du kan være mage og fokusere på magi og det å holde deg på avstand, en rask ninja som dukker unna alt, en diger ridder som tåler masse. Du finner din egen stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 9. juli #3445 Del Skrevet 9. juli Cid skrev (På 29.6.2024 den 14.17): Jeg fikk lyst til å spille det første Splinter Cell spillet, fy flate som det har eldet seg O: det så og spilte mye bedre i hukommelsen min lol. Prøvd å fyre opp Splinter Cell Chaos Theory i stedet? Jeg tror det på mange måter er alt jeg tror jeg husker originalen som, men med ok grafikk og en del helt nødvendige gameplayforbedringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juli #3446 Del Skrevet 9. juli herzeleid skrev (3 minutter siden): Prøvd å fyre opp Splinter Cell Chaos Theory i stedet? Jeg tror det på mange måter er alt jeg tror jeg husker originalen som, men med ok grafikk og en del helt nødvendige gameplayforbedringer. Skal prøve 2 og 3 etterhvert, er mest at styringen i sånne eldre spill ofte ikke har eldet seg bra. Og jeg husker splinter cell spillene som ganske vanskelig til tider så kan ikke forestille meg at det blir enklere nå 😅 Jeg spilte Dishonored spillene nylig og fikk sansen for snike spill igjen da, skulle vært flere like spill som Dishonored. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3447 Del Skrevet 9. juli newman01 skrev (36 minutter siden): Hvordan er Elden Ring? Er slåssing litt som God of War? Presisonstrykking på de korrekte knapper, eller mer hackandslash som Assassins Creed? Har skjønt at det er vanskelig, men er det gøy? Er jævli gøy, men myyye grinding og du dør ofte. Anonymkode: 6d848...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 10. juli #3448 Del Skrevet 10. juli 8 hours ago, AnonymBruker said: Er jævli gøy, men myyye grinding og du dør ofte. Anonymkode: 6d848...d32 Sigrun, Queen of the Valkyries var ikke en lett match. Kong Hrolf var litt ugrei han også Men det er ikke så gøy om det er tilnærmet umulig. Jeg liker å ta meg god tid, en av grunnene til at jeg nesten aldri blir ferdig med oppdragene i Fallout. Mye gøyere å bare vandre rundt og se hva man finner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3449 Del Skrevet 10. juli newman01 skrev (3 timer siden): Sigrun, Queen of the Valkyries var ikke en lett match. Kong Hrolf var litt ugrei han også Men det er ikke så gøy om det er tilnærmet umulig. Jeg liker å ta meg god tid, en av grunnene til at jeg nesten aldri blir ferdig med oppdragene i Fallout. Mye gøyere å bare vandre rundt og se hva man finner Enig. Fallout er og blir legendarisk. Skal dra Dragons Dogma 2 når høststormene setter inn😎 Anonymkode: 6d848...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #3450 Del Skrevet 11. juli On 7/9/2024 at 11:03 PM, newman01 said: Hvordan er Elden Ring? Er slåssing litt som God of War? Presisonstrykking på de korrekte knapper, eller mer hackandslash som Assassins Creed? Har skjønt at det er vanskelig, men er det gøy? Presisjon er på en måte hele greia til Dark Souls og etterkommerne. Det som gjorde dem populære i utgangspunktet var at de var en kontrast til spill som Skyrim og Dragon Age, med kamp som nesten minner mer om et slåssespill enn typisk action RPG. Elden Ring er en ganske forsiktig videreutvikling av systemene fra Demon's Souls og Dark Souls, noe mindre eksperimentelt enn Bloodborne eller Sekiro. Om det er gøy er vel litt opp til deg, egentlig. Hvis du foretrekker noe tilbakelent og avslappende som er mer fokusert på stats enn reflekser, og HATER å dø i spill, så er det ikke spesielt gøy. Hvis du liker en utfordring, holder fokus og tåler konsekvenser om du gjør en feil, kan det være veldig givende. Anonymkode: 95aaa...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juli #3451 Del Skrevet 11. juli Fortsatt Blue Dragon, ganske bra spill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 11. juli #3452 Del Skrevet 11. juli Snufkin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12. juli #3453 Del Skrevet 12. juli LocoRoco 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linny1111 Skrevet 21. juli #3454 Del Skrevet 21. juli On 7/10/2024 at 7:10 AM, newman01 said: Sigrun, Queen of the Valkyries var ikke en lett match. Kong Hrolf var litt ugrei han også Men det er ikke så gøy om det er tilnærmet umulig. Jeg liker å ta meg god tid, en av grunnene til at jeg nesten aldri blir ferdig med oppdragene i Fallout. Mye gøyere å bare vandre rundt og se hva man finner Det er ikke tilnærmet umulig. Du dør en del, men det er mye lettere enn mange gir inntrykk av. Om du liker å vandre rundt og se hva du finner, er Elden Ring perfekt for deg. Det er de som skal skynde seg med boss etter boss uten å ta seg tid til å utforske, som sliter mest med Elden Ring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. juli #3455 Del Skrevet 21. juli Infinite Undiscovery, var ganske treigt i starten men jeg har fått sansen for spillet, synd at det er så kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 21. juli #3456 Del Skrevet 21. juli 2 hours ago, Linny1111 said: Det er ikke tilnærmet umulig. Du dør en del, men det er mye lettere enn mange gir inntrykk av. Om du liker å vandre rundt og se hva du finner, er Elden Ring perfekt for deg. Det er de som skal skynde seg med boss etter boss uten å ta seg tid til å utforske, som sliter mest med Elden Ring. Men da blir det kanskje en runde med Elden Ring når Fallout4 er unnagjort. Blir jo aldri ferdig med det spillet. Det er alltid noe interessant i horisonten man kan sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. juli #3457 Del Skrevet 21. juli newman01 skrev (26 minutter siden): Men da blir det kanskje en runde med Elden Ring når Fallout4 er unnagjort. Blir jo aldri ferdig med det spillet. Det er alltid noe interessant i horisonten man kan sjekke ut Spilt 3 og New Vegas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. juli #3458 Del Skrevet 21. juli I det siste har det gått mye i WoW MoP event. Har lvla tre characters opp til lvl 70. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 22. juli #3459 Del Skrevet 22. juli 12 hours ago, Cid said: Spilt 3 og New Vegas? Ja. 3 var veldig gøy. Var mitt første møtet med den franchisen. Vegas var ikke like gledelig syntes jeg, men der veit jeg at jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3460 Del Skrevet 22. juli newman01 skrev (7 timer siden): Ja. 3 var veldig gøy. Var mitt første møtet med den franchisen. Vegas var ikke like gledelig syntes jeg, men der veit jeg at jeg tar feil. Enig med deg. Syns aldri Vegas nådde helt opp. Anonymkode: 6d848...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå