Cid Skrevet 5. mai #3421 Del Skrevet 5. mai Shenmue 1, uff tungt å venne seg til styringen 😣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 25. juni #3422 Del Skrevet 25. juni (endret) Alien isolation. Har igjen 1 jævla trophy før platinum som irritere meg grenseløs. Jævla xenomorph my ass, er smart å vettu denna kopen Endret 25. juni av Donald Duck 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. juni #3423 Del Skrevet 25. juni Tales of Symphonia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 25. juni #3424 Del Skrevet 25. juni Teamfight Tactics Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3425 Del Skrevet 25. juni newman01 skrev (På 2.5.2024 den 8.55): Jeg også. Gledelig med rundt 40fps, VRR og 4k oppløsning med nye textures. Tok tid å venne seg til det🤭 Anonymkode: 6d848...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 27. juni #3426 Del Skrevet 27. juni Har børstet støvet av The Sims 4 og Papers, Please, og veksler mellom de to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 27. juni #3427 Del Skrevet 27. juni Begynte såvidt på Elden Ring igjen, nå som utvidelsen er ute. Må innrømme at jeg nøler litt da. Liker ikke egentlig open world, og følte ikke helt det nådde opp til Sekiro, Bloodborne og Dark Souls III. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 27. juni #3428 Del Skrevet 27. juni Tenkte å spille litt Palworld igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 28. juni #3429 Del Skrevet 28. juni Climbing TFT, let's gooo 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juni #3430 Del Skrevet 29. juni Jeg fikk lyst til å spille det første Splinter Cell spillet, fy flate som det har eldet seg O: det så og spilte mye bedre i hukommelsen min lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 30. juni #3431 Del Skrevet 30. juni 20 hours ago, Cid said: Jeg fikk lyst til å spille det første Splinter Cell spillet, fy flate som det har eldet seg O: det så og spilte mye bedre i hukommelsen min lol. Kjedelig når gamle favoritter ikke fenger lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #3432 Del Skrevet 30. juni FrankDrebin 2 1/2 skrev (4 minutter siden): Kjedelig når gamle favoritter ikke fenger lenger. Jeg synes at spill med animert grafikk har eldet seg mye bedre, bare se på Mario Sunshine som kom ut samme år, det er enkelt å spille nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 30. juni #3433 Del Skrevet 30. juni 1 minutt siden, Cid said: Jeg synes at spill med animert grafikk har eldet seg mye bedre, bare se på Mario Sunshine som kom ut samme år, det er enkelt å spille nå. Rart hvordan det blir annerledes. Retrografikk eldes med stil. "PS1grafikk" som noen kalte det er bare vondt å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #3434 Del Skrevet 30. juni FrankDrebin 2 1/2 skrev (1 minutt siden): Rart hvordan det blir annerledes. Retrografikk eldes med stil. "PS1grafikk" som noen kalte det er bare vondt å se på. Jeg spilte nylig Tales of Symphonia som er 20 år gammelt og det føltes ikke så gammelt ut egentlig, men skulle jeg for eksempel prøvd å spille GTA San Andreas så hadde det nok ikke vært likedan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 30. juni #3435 Del Skrevet 30. juni 1 minutt siden, Cid said: Jeg spilte nylig Tales of Symphonia som er 20 år gammelt og det føltes ikke så gammelt ut egentlig, men skulle jeg for eksempel prøvd å spille GTA San Andreas så hadde det nok ikke vært likedan Godt eksempel. Det er ikke lenge siden jeg dro frem GTA Vice City som kom et par år før, og det ser helt forferdelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #3436 Del Skrevet 30. juni FrankDrebin 2 1/2 skrev (2 timer siden): Godt eksempel. Det er ikke lenge siden jeg dro frem GTA Vice City som kom et par år før, og det ser helt forferdelig ut. Sett remasteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 30. juni #3437 Del Skrevet 30. juni 4 hours ago, Cid said: Sett remasteren? Jeg var ikke klar over at det var en remastra versjon. Søkte det opp nå, men jeg må tilstå at jeg ikke ser mye forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linny1111 Skrevet 8. juli #3438 Del Skrevet 8. juli Endelig satt meg inn i Shadow of the Erdtree 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3439 Del Skrevet 8. juli Warezone Anonymkode: 9cff4...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juli #3440 Del Skrevet 8. juli Blue Dragon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå