MO.. Skrevet 26. mars #3401 Del Skrevet 26. mars New world.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mars #3402 Del Skrevet 26. mars Rebirth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 22. april #3403 Del Skrevet 22. april Stardew Valley, på'n igjen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 22. april #3404 Del Skrevet 22. april Knee Deep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest atlasvirvar Skrevet 22. april #3405 Del Skrevet 22. april Enshrouded, Dragon Age Inquisition, eksamen hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. april #3406 Del Skrevet 23. april Like a Dragon Infinite Wealth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
certaincentury Skrevet 23. april #3407 Del Skrevet 23. april Dead Island 2 ute på Steam. Skal kjøpe det etterpå og sette i gang litt co-op. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
certaincentury Skrevet 29. april #3408 Del Skrevet 29. april Startet Dead Island 2 etter mye om og men. I utgangspunktet umulig å spille uten Epic-filer selv på Steam, men fant en fiks på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. mai #3409 Del Skrevet 1. mai Mass Effect 2, etter mye frustrasjon og mange stygge ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mai #3410 Del Skrevet 1. mai FrankDrebin 2 1/2 skrev (45 minutter siden): Mass Effect 2, etter mye frustrasjon og mange stygge ord. Synd 3eren var en så stor skuffelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mai #3411 Del Skrevet 1. mai Like a Dragon Infinite Wealth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. mai #3412 Del Skrevet 1. mai 7 hours ago, Cid said: Synd 3eren var en så stor skuffelse. Den var helt grei, men litt nedtur etter toer'n, som jeg synes er "perlen" i trilogien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mai #3413 Del Skrevet 1. mai FrankDrebin 2 1/2 skrev (2 timer siden): Den var helt grei, men litt nedtur etter toer'n, som jeg synes er "perlen" i trilogien. Spilt Andromeda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. mai #3414 Del Skrevet 1. mai 1 hour ago, Cid said: Spilt Andromeda? Ja, men det ga jeg opp. Jeg ville like det, men det fenget ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mai #3415 Del Skrevet 1. mai FrankDrebin 2 1/2 skrev (24 minutter siden): Ja, men det ga jeg opp. Jeg ville like det, men det fenget ikke. Kommer en ekte oppfølger da, en gang 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. mai #3416 Del Skrevet 1. mai 1 hour ago, Cid said: Kommer en ekte oppfølger da, en gang 😛 Vi får satse på det. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 1. mai #3417 Del Skrevet 1. mai Fallout 4 på ps5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mai #3418 Del Skrevet 1. mai FrankDrebin 2 1/2 skrev (10 minutter siden): Vi får satse på det. xD Skal faktisk komme men tar tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. mai #3419 Del Skrevet 1. mai 4 hours ago, Cid said: Skal faktisk komme men tar tid. Vi får vente og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 2. mai #3420 Del Skrevet 2. mai 16 hours ago, . Anonym. said: Fallout 4 på ps5. Jeg også. Gledelig med rundt 40fps, VRR og 4k oppløsning med nye textures. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå