Ænema Skrevet 29. februar #3381 Del Skrevet 29. februar animal crossing new horison. litt sent ute. koselig spill men litt mye grinding av forskellige ting. mye samling av cash. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
certaincentury Skrevet 29. februar #3382 Del Skrevet 29. februar Levler psyker i Darktide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 1. mars #3383 Del Skrevet 1. mars Last og us 2, nettopp hatt det fint og sett på dinosaurene, og etterpå klart å komme forbi den verste plassen så langt! Har jo vært her før for 4 år siden, men åååå! En gate med folk med køller og bikkjer, snipers og en hel gjeng som lot meg bruke en god time eller to å komme gjennom. Der det er en eksplosjon borti byen og det kommer en bil og en kjenning etterpå. Veldig greit å komme forbi! Spoiler Jeg gruer meg enda til Mel - hun gravide, jeg må spørre om mannen kan ta henne av dage denne ganga, jeg orker ikke når det kommer til unger og ufødte babyer 😬😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 1. mars #3384 Del Skrevet 1. mars Ænema skrev (På 29.2.2024 den 5.51): animal crossing new horison. litt sent ute. koselig spill men litt mye grinding av forskellige ting. mye samling av cash. Elsker animal crossing! 🤩 Om du ikke har allerede kan du når du kanskje har kommet langt nok i spillet(?) Laste ned/kjøpe et sånnt tileggsspill hvor du kan lage ferie hus til ulike villegers på ei øy. Da får du mange flere muligheter til møbler osv i eget hus også etterhvert. Kanskje spoiler? Happy home paradise heter det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. mars #3385 Del Skrevet 1. mars Postal 2. Et koselig spill for hele familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mars #3386 Del Skrevet 1. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (38 minutter siden): Postal 2. Et koselig spill for hele familien. Postmann Pat på nye eventyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. mars #3387 Del Skrevet 1. mars 26 minutter siden, Cid said: Postmann Pat på nye eventyr? Hehe, ikke helt. xD Postal 2 - Wikipedia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StumpyHero Skrevet 2. mars #3388 Del Skrevet 2. mars Battlefield 2042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. mars #3389 Del Skrevet 2. mars Får ikke så mye tid til å spille sånn veldig for tiden, men putler litt med Ostriv. Smått frustrerende, men vanedannende. Har lyst å henge fingrene i Cyberpunk og Baldurs Gate. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mars #3390 Del Skrevet 2. mars Fallout 4 med masse mods. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
certaincentury Skrevet 12. mars #3391 Del Skrevet 12. mars certaincentury skrev (På 29.2.2024 den 9.18): Levler psyker i Darktide. Psyker på maks level. Jobbet litt med achievements for få noen skins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mars #3392 Del Skrevet 23. mars Final Fantasy 7 Rebirth, beste spillet jeg har spilt på lenge! Det er slik jeg vil at rollespill skal være og som jeg virkelig ønsket at Final Fantasy 16 skulle være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 23. mars #3393 Del Skrevet 23. mars Alone in the dark (2024) -Gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3394 Del Skrevet 25. mars Vet ikke om jeg har nevnt det før? Men har dere prøvd en mod i Dark Souls som oversetter alt og så tilbake, så spillets tekst og tale er endret? Hysterisk. Ta det fra dark souls: Men are unstable 😂😂 Tørr ikke spille dark souls selv, jeg ser kun på. Anonymkode: 0b66f...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 25. mars #3395 Del Skrevet 25. mars (endret) . Endret 19. april av Rosakatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 25. mars #3396 Del Skrevet 25. mars Her går det i sims 4, til forskjellige spill på nintendoen, eller Wow eller hogwards Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3397 Del Skrevet 25. mars Spiller fremdeles mye hogwarts legacy. Spiller Overwatch 2nog Rust med mannen, og mario Wonders med barna 🫶🏻 Anonymkode: c5872...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 25. mars #3398 Del Skrevet 25. mars Ingen med dragons dogma 2 enda? Jeg spilte dark arisen og hadde det helt vilt spennende på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. mars #3399 Del Skrevet 25. mars Maatte_ha_konto skrev (Akkurat nå): Ingen med dragons dogma 2 enda? Jeg spilte dark arisen og hadde det helt vilt spennende på den tiden. Jeg har ikke spilt eneren enda men skal en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
certaincentury Skrevet 26. mars #3400 Del Skrevet 26. mars Vurderer å fullføre Pokemon Violet i påsken. Også keen på å spille Borderlands 3 igjen, det som har stoppet meg der foreløpig er at filene er på 160gb totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå