TomBombadil Skrevet 2. februar #3321 Del Skrevet 2. februar Shadow of the Tomb Raider. Har spilt de to foregående tidligere, men aldri vært gjennom dette, og så at jeg hadde det i PS Plus-biblioteket mitt, så jeg ga det en sjanse. Jeg liker veldig god konseptet i Survivor-trilogien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 2. februar #3322 Del Skrevet 2. februar Tar en pause på ubestemt tid fra Europa Universalis IV og prøver ut litt forskjellige greier jeg har hatt liggende i Steam-biblioteket i evigheter. (Kjøper typisk et lite knippe spill når det er salg, og sparer dem til whenever. Har til ethvert tidspunkt ikke den nyeste og dyreste PCen, det gjør meg ingenting å spille 5 eller 10 år gamle spill, grafikken er uansett mer imponerende enn hva vi hadde på åttitallet.) Akkurat nå: Firewatch. En helt spesiell opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. februar #3323 Del Skrevet 2. februar Skyrim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 3. februar #3324 Del Skrevet 3. februar Fortsatt the last of us, spiller på hard så vi ikke skal komme for fort gjennom det, er på universitetet og det har vært et helvete 😄 mener det var sporer og klikkere lengre inne jeg slet med sist, men det kom iallfall en gjeng runners imot meg igår før jeg måtte lagre og ta kvelden. Gleder meg til å ta dem etter jobb 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 3. februar #3325 Del Skrevet 3. februar Resident evil 5 og aliens: fireteam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
san134 Skrevet 3. februar #3326 Del Skrevet 3. februar Hogwarts Legacy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 3. februar #3327 Del Skrevet 3. februar Gode gamle MM 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 3. februar #3328 Del Skrevet 3. februar (endret) Fortsatt det beste fotball manager spillet som er laget. Endret 3. februar av Fant80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3329 Del Skrevet 3. februar Stray❤️ Anonymkode: e47b5...9ea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. februar #3330 Del Skrevet 3. februar san134 skrev (59 minutter siden): Hogwarts Legacy Herlig spill 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. februar #3331 Del Skrevet 3. februar Meg selv 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 5. februar #3332 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (På 3.2.2024 den 20.37): Stray❤️ Anonymkode: e47b5...9ea Så trist at det var så kort. Fantastisk spill ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 5. februar #3333 Del Skrevet 5. februar Anciol skrev (På 3.2.2024 den 20.07): Gode gamle MM 6 Kraftig nostalgi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 5. februar #3334 Del Skrevet 5. februar Idag The Settlers 1 ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 5. februar #3335 Del Skrevet 5. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. februar #3336 Del Skrevet 6. februar A plague tale: innocence 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 6. februar #3337 Del Skrevet 6. februar Jeg spiller det samme som Kafka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3338 Del Skrevet 7. februar Dragons Dogma Dark Arisen. Må ha en runthrough før 2eren kommer🥳 Anonymkode: 6d848...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #3339 Del Skrevet 7. februar Skyrim fortsatt, tar aldri slutt 🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3340 Del Skrevet 7. februar megda skrev (16 timer siden): Jeg spiller det samme som Kafka. Før eller etter at han innså? Anonymkode: bac22...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå