Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Cid said:

Blir spennende med VI da. 

Ja, ser frem til det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FrankDrebin 2 1/2 skrev (1 minutt siden):

Ja, ser frem til det. :) 

Dumt det har tatt så lang tid å komme ut da, jeg var 21 år når V kom ut og jeg kommer til å være 33/34 når VI kommer ut 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cid said:

Dumt det har tatt så lang tid å komme ut da, jeg var 21 år når V kom ut og jeg kommer til å være 33/34 når VI kommer ut 😛 

Det tar sin tid mellom GTA-spillene, ja. Jeg var 23 da det aller første kom ut, og PC'n jeg hadde da var ikke bra nok til å kjøre det på den tiden. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (1 minutt siden):

Det tar sin tid mellom GTA-spillene, ja. Jeg var 23 da det aller første kom ut, og PC'n jeg hadde da var ikke bra nok til å kjøre det på den tiden. :ler: 

Da var jeg 6 lol. Trodde du var 48 nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cid said:

Da var jeg 6 lol. Trodde du var 48 nå?

Det stemmer. Blir 49 i april. :) Jeg prøvde forresten å spille GTA1 igjen for ikke så veldig lenge siden, men det ga jeg fort opp. Det er ikke helt det samme lenger. xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (22 minutter siden):

Det stemmer. Blir 49 i april. :) Jeg prøvde forresten å spille GTA1 igjen for ikke så veldig lenge siden, men det ga jeg fort opp. Det er ikke helt det samme lenger. xD 

Var ikke du 22 i 97 da? Ja var vel kult da man ikke hadde annet 😅 GTA SA var mitt første GTA , hadde så ufattelig mye moro i det spillet 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Cid said:

Var ikke du 22 i 97 da? Ja var vel kult da man ikke hadde annet 😅 GTA SA var mitt første GTA , hadde så ufattelig mye moro i det spillet 😄

Ah, min feil. Jeg kunne sverge på at det kom i '98. :P Men da stemmer det at jeg var 22, ja. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (2 minutter siden):

Ah, min feil. Jeg kunne sverge på at det kom i '98. :P Men da stemmer det at jeg var 22, ja. :) 

Begynner å bli en stund siden gitt, jeg startet på skole det året :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (6 timer siden):

Nei, det er fra V. :) 

Personlig er Trevor min favoritt. "Hey, I said get something nice, not expensive!" :ler: 

Det er det ja Står IV når det startet er bare Franklin og Michael der nå :) 

You define everything that's wrong with this place!
You know what, you should see a doctor for that shit!
 just hope you have proper hatred for yourself!
You should get some help with that personality of yours!

:ler::ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Det er det ja Står IV når det startet er bare Franklin og Michael der nå :) 

You define everything that's wrong with this place!
You know what, you should see a doctor for that shit!
 just hope you have proper hatred for yourself!
You should get some help with that personality of yours!

:ler::ler:

Står IV men de fra V er med :klo: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning på Prince of Persia som kommer neste uke! Var oppslukt av Zelda TOTK i sommer og høst, men etter det har jeg ikke helt blitt hekta på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 minutter siden):

Står IV men de fra V er med :klo: 

Åhh det er derfor ja :) er noe online greier :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Lill3My said:

Venter i spenning på Prince of Persia som kommer neste uke! Var oppslukt av Zelda TOTK i sommer og høst, men etter det har jeg ikke helt blitt hekta på noe.

Var ikke klar over at det var et nytt et på vei. :) De har blitt noe forbedret siden 1989. xD

prince-of-persia.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrankDrebin 2 1/2 skrev (6 minutter siden):

Var ikke klar over at det var et nytt et på vei. :) De har blitt noe forbedret siden 1989. xD

prince-of-persia.png

Jeg foretrekker trilogien som de hadde på PS2, spesielt Warriors Within :) det var et badass spill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cid said:

Jeg foretrekker trilogien som de hadde på PS2, spesielt Warriors Within :) det var et badass spill. 

Jeg prøvde Sands of Time in sin tid, tror vel det var det første "nye" i serien, men jeg må bare innse at spill der man klatrer og hopper rundt omkring ikke er noe for meg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (12 minutter siden):

Jeg prøvde Sands of Time in sin tid, tror vel det var det første "nye" i serien, men jeg må bare innse at spill der man klatrer og hopper rundt omkring ikke er noe for meg. :) 

Jeg synes 2 var langt bedre enn 1 da, Assassins Creed er inspirert av Prince of Persia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Cid said:

Jeg synes 2 var langt bedre enn 1 da, Assassins Creed er inspirert av Prince of Persia. 

Pussig nok er AC et unntak for meg. Jeg synes det første var "meh", men likte det neste, men så er det jo også litt mer enn bare hopp og sprett. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (18 minutter siden):

Pussig nok er AC et unntak for meg. Jeg synes det første var "meh", men likte det neste, men så er det jo også litt mer enn bare hopp og sprett. :) 

De siste har ikke vært sånn sniking lenger da. Nå er det store åpen verden spill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cid said:

De siste har ikke vært sånn sniking lenger da. Nå er det store åpen verden spill. 

Regner med at det har utviklet seg litt underveis, ja. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Bortsett fra det nye som kom nå i høst, der var det så mye fokus på sniking at jeg ikke orket å spille mer enn noen få timer før jeg la det fra meg. Skjønner at de ville tilbake til røttene med mer fokus på sniking og assassin-ordenen, men for meg ble det for mye av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...