AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2841 Del Skrevet 7. februar 2023 Desperados 3 Anonymkode: 6d848...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordellia Skrevet 7. februar 2023 #2842 Del Skrevet 7. februar 2023 WOW 👽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Letharia Skrevet 7. februar 2023 #2843 Del Skrevet 7. februar 2023 Red dead online 🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 7. februar 2023 #2844 Del Skrevet 7. februar 2023 (endret) mingus skrev (På 6.2.2023 den 11.29): Vi får prøve å gi det en sjanse til en dag da 🤗 ja enig i escape, det rundet vi aldri en gang.. mener vi kom til en by hvor det var en butikk full av Guybrushsuvenirer. Telltale-spillene har du også prøvd? De var jeg faktisk kjempeoverrasket for, selv om det var 3D 🥰 åååh nå fikk jeg lyst å spille alle igjen! Ferdig å spille det nye og det var litt kort, men jeg likte det godt. Jeg har spilt gjennom alle, men lenge siden jeg har spilt de nå. Ja, de har jeg også spilt. Likte de godt som jeg husker det i hvert fall Endret 7. februar 2023 av Elaine Marley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2023 #2845 Del Skrevet 8. februar 2023 Final Fantasy: The 4 Heroes of Light, likte godt Bravely Default 2 så nå spiller jeg dem andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. februar 2023 #2846 Del Skrevet 8. februar 2023 Verdun ww1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2023 #2847 Del Skrevet 8. februar 2023 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Verdun ww1 Hva er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. februar 2023 #2848 Del Skrevet 8. februar 2023 (endret) Cid skrev (5 minutter siden): Hva er det? Det er ett spill på Xbox og omhandler første verdenskrig Buy Verdun Steam (instant-gaming.com) Endret 8. februar 2023 av Maskinfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astramare Skrevet 8. februar 2023 #2849 Del Skrevet 8. februar 2023 Warframe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2023 #2850 Del Skrevet 8. februar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er ett spill på Xbox og omhandler første verdenskrig Verdun.jfifUtilgjengelig Som Cod? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. februar 2023 #2851 Del Skrevet 8. februar 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Som Cod? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. februar 2023 #2852 Del Skrevet 8. februar 2023 Hogwarts Legacy! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2023 #2853 Del Skrevet 8. februar 2023 Tabris skrev (3 minutter siden): Hogwarts Legacy! 😀 Bedre enn de gamle spillene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. februar 2023 #2854 Del Skrevet 8. februar 2023 2 minutter siden, Cid said: Bedre enn de gamle spillene? Det kan jo ikke sammenlignes med tanke på hvor mye lenger spillene har kommet siden da. Siste HP-spillet jeg spilte var Order of the Phoenix, har ikke prøvd de andre. Men dette er en helt annen type spill - åpen verden RPG hvor du lager din egen karakter i stedet for å spille Harry/trioen. Det er også satt på 1800-tallet, så de er fri til å lage sin egen historie og sine egne personer. Men med respekt og forståelse for kildematerialet. Dette er spillet jeg har drømt om siden jeg ble HP-fan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2023 #2855 Del Skrevet 8. februar 2023 Tabris skrev (Akkurat nå): Det kan jo ikke sammenlignes med tanke på hvor mye lenger spillene har kommet siden da. Siste HP-spillet jeg spilte var Order of the Phoenix, har ikke prøvd de andre. Men dette er en helt annen type spill - åpen verden RPG hvor du lager din egen karakter i stedet for å spille Harry/trioen. Det er også satt på 1800-tallet, så de er fri til å lage sin egen historie og sine egne personer. Men med respekt og forståelse for kildematerialet. Dette er spillet jeg har drømt om siden jeg ble HP-fan. Jeg synes de to første spillene på ps2 var ganske kjekke, jeg brukte å fantasere om et spill som hogwart legacy Håper man kan bytte trollmann kort slik man kunne gjøre i de gamle, jeg likte å lete etter studenter som hadde kort å bytte 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. februar 2023 #2856 Del Skrevet 8. februar 2023 Just now, Cid said: Jeg synes de to første spillene på ps2 var ganske kjekke, jeg brukte å fantasere om et spill som hogwart legacy Håper man kan bytte trollmann kort slik man kunne gjøre i de gamle, jeg likte å lete etter studenter som hadde kort å bytte 😃 Chamber of Secrets-spillet til PS2 har STOR nostalgiverdi for meg. ❤️ Ja, var det jeg også gjorde, så helt fantastisk at vi nå endelig har fått det. Jeg vet ikke om det er noe bytting av kort eller minispill enda, har bare spilt to timer. Men skal spille mer etter jobb i dag og har satt av helgen til spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2023 #2857 Del Skrevet 8. februar 2023 Tabris skrev (1 minutt siden): Chamber of Secrets-spillet til PS2 har STOR nostalgiverdi for meg. ❤️ Ja, var det jeg også gjorde, så helt fantastisk at vi nå endelig har fått det. Jeg vet ikke om det er noe bytting av kort eller minispill enda, har bare spilt to timer. Men skal spille mer etter jobb i dag og har satt av helgen til spillet. Var helt rått hvordan man kunne fly rundt om på hogwart med sopelimen og i tillegg kunne lande på torna osv, på den tiden EA lagde fantastiske spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 8. februar 2023 #2858 Del Skrevet 8. februar 2023 Ferdig med story i God of War Ragnarok, så nå løper jeg bare rundt og koser meg med sidequests. Starter med Hogwarts Legacy til uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2859 Del Skrevet 8. februar 2023 Akkurat ferdig med platinum på god of war ragnarok og red dead 2. Så da blir det maaaange timer med Gta V online for di 2 siste der fra og med i dag. Anonymkode: 9f601...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2860 Del Skrevet 8. februar 2023 Super Mario World 2: Yoshi's Island Anonymkode: 58730...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå