Gjest Winza Skrevet 9. mai 2018 #2001 Del Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen som er på nye God of War??? Herregud. Anonymkode: 90d73...c62 Skal kanskje prøve det en gang, må fortsatt få spill treeren. Har ikke spilt god of war siden toeren i 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. mai 2018 #2002 Del Skrevet 9. mai 2018 3 minutter siden, Catalina Culès skrev: Det var i vertfall helt gresk for meg... Da vet du ikke mye om det greske språk 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. mai 2018 #2003 Del Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Da vet du ikke mye om det greske språk 😂 Når vi sier at noe er «helt gresk for meg», og med det mener at noe er uforståelig eller vanskelig, bruker vi et uttrykk som har vært i bruk svært lenge – og i flere språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2004 Del Skrevet 9. mai 2018 4 minutter siden, Winza skrev: Skal kanskje prøve det en gang, må fortsatt få spill treeren. Har ikke spilt god of war siden toeren i 2007 Det nye er helt uavhengig av de foregående. Grafikkmessig sett og spillmessig er dette det råeste ever made. Hele spillet foregår uten et eneste kameraskifte. Aldri sett maken Anonymkode: 90d73...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. mai 2018 #2005 Del Skrevet 9. mai 2018 (endret) 37 minutter siden, Catalina Culès skrev: Når vi sier at noe er «helt gresk for meg», og med det mener at noe er uforståelig eller vanskelig, bruker vi et uttrykk som har vært i bruk svært lenge – og i flere språk. Vet, jeg bare spilte med Edit: Unnskyld om jeg ble kverulerende Endret 9. mai 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. mai 2018 #2006 Del Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det nye er helt uavhengig av de foregående. Grafikkmessig sett og spillmessig er dette det råeste ever made. Hele spillet foregår uten et eneste kameraskifte. Aldri sett maken Anonymkode: 90d73...c62 Da kommer jeg nok til å kjøpe det Men blir nok å kjøpe 3 uansett bare for å ha fullført den trilogien, 11 år på etterskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2007 Del Skrevet 9. mai 2018 Spiller Warcraft. Akkurat nå tester jeg beta til BFA. Har spilt wow siden 2006 mest på alliance siden men de siste 2 årene har jeg spilt horde. Sluttet også å raide for 2 år siden. Traff min mann på wow og sammen har vi fått 1 barn. Han spiller også ennå og raider fortsatt. Anonymkode: f86b7...984 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 9. mai 2018 #2008 Del Skrevet 9. mai 2018 (endret) 18 minutter siden, Winza skrev: Hva spiller du generelt? Jeg spiller som oftest Nintendo spill Ah, kult. Hadde ikke gleden av å ha Nintendo selv, men hørt at de hadde mye snadder. Spiller en del klassisk selv, spilte Day of the Tentacle og runda det forleden, nå har jeg så vidt kommet i gang med det første Mass Effect spillet. Det er ti år gammalt eller noe, så det funker fint på den gamle PC'en min. Men stort sett så spiller jeg mest slike pek og klikk adventure spill, enten det er de gode gamle eller nye som lages på samme vis, som spillene til Wadjet Eye for eksempel. ^^ Endret 9. mai 2018 av SardintrollReturns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. mai 2018 #2009 Del Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, SardintrollReturns skrev: Ah, kult. Hadde ikke gleden av å ha Nintendo selv, men hørt at de hadde mye snadder. Spiller en del klassisk selv, spilte Day of the Tentacle og runda det forleden, nå har jeg så vidt kommet i gang med det første Mass Effect spillet. Det er ti år gammalt eller noe, så det funker fint på den gamle PC'en min. Det første Mass Effect spillet er et unikt og kult spill Husker jeg spilte det på Xbox 360 for 7-8 år siden, toeren var også bra Men ikke runda 3 enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 9. mai 2018 #2010 Del Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Det første Mass Effect spillet er et unikt og kult spill Husker jeg spilte det på Xbox 360 for 7-8 år siden, toeren var også bra Men ikke runda 3 enda Ja, det er en "go'bit". Synes nr. 2 er litt bedre, siden det er litt mer å gjøre der i forhold til det første. Treer'n fenget meg ikke noe særlig. Sier ikke at det er et dårlig spill, men det kommer nederst på lista etter min mening. Det nyeste kan jeg se langt etter å spille før jeg skaffer meg en PS4, Xbox One eller en bedre PC. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. mai 2018 #2011 Del Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, SardintrollReturns skrev: Ja, det er en "go'bit". Synes nr. 2 er litt bedre, siden det er litt mer å gjøre der i forhold til det første. Treer'n fenget meg ikke noe særlig. Sier ikke at det er et dårlig spill, men det kommer nederst på lista etter min mening. Det nyeste kan jeg se langt etter å spille før jeg skaffer meg en PS4, Xbox One eller en bedre PC. xD Jeg elsker at man kan importere figuren sin og dens handlinger over til toeren, jeg valgte å slå til ei reporter dame i eneren og i toeren når jeg ble konfrontert av henne så gjorde jeg det igjen 🤣 Og digger det at våre handlinger bestemmer hvem som dør og hvem som lever, jeg hadde en gjeng med folk med meg inn i treeren men kunne like greit vært noen andre som var med videre om jeg tok andre valg. Noen karakterer kan dø i eneren eller så kan den karakteren bli med til slutten av treeren, er jævlig kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 9. mai 2018 #2012 Del Skrevet 9. mai 2018 4 minutter siden, Winza skrev: Jeg elsker at man kan importere figuren sin og dens handlinger over til toeren, jeg valgte å slå til ei reporter dame i eneren og i toeren når jeg ble konfrontert av henne så gjorde jeg det igjen 🤣 Og digger det at våre handlinger bestemmer hvem som dør og hvem som lever, jeg hadde en gjeng med folk med meg inn i treeren men kunne like greit vært noen andre som var med videre om jeg tok andre valg. Noen karakterer kan dø i eneren eller så kan den karakteren bli med til slutten av treeren, er jævlig kult Haha, jeg tok en "Sean" på reporteren jeg også, i alle tre. Ja, liker at man har litt "makt" der. Sist jeg spilte det var jeg så "slem" jeg kunne, lot rådet segle sin egen sjø, og det fikk noen konsekvenser i de neste spillene ja. xD Denne gangen er jeg kvalmende snill og tålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 9. mai 2018 #2013 Del Skrevet 9. mai 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2014 Del Skrevet 9. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som er på nye God of War??? Herregud. Anonymkode: 90d73...c62 Jeg og samboeren min spiller det. Anonymkode: fd11a...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. mai 2018 #2015 Del Skrevet 9. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som er på nye God of War??? Herregud. Anonymkode: 90d73...c62 Jo da :D Fullførte storydelen i ste - herregud for et spill! Og for min del en ganske overraskende slutt :D Men blir nok en del timer til med det - det er tross alt en haug med trophies som må hentes også - og har ikke slått en eneste valkyrie enda :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helena89 Skrevet 10. mai 2018 #2016 Del Skrevet 10. mai 2018 Divinity: Original Sin 2 og Starcraft 2 akkurat nå. World of Warcraft i perioder. Var nylig ganske hektet på Age of Empires 2 igjen, som jeg spilte mye i barndommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 11. mai 2018 #2017 Del Skrevet 11. mai 2018 Pillars of Eternity II - Deadfire. Jeg likte det første helt ok, mest fordi det på en måte var Baldur's Gate i ny innpakning. Nå ser det ut som om Obsidian har gjort det samme som Larian gjorde med Divinity, nemlig fikset og forbedret alt som var irriterende i det første spillet. Pluss sarkasme i dialogene og kroppsholdningen "sassy". I approve. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helena89 Skrevet 11. mai 2018 #2018 Del Skrevet 11. mai 2018 5 hours ago, Zzyzx said: Pillars of Eternity II - Deadfire. Jeg likte det første helt ok, mest fordi det på en måte var Baldur's Gate i ny innpakning. Nå ser det ut som om Obsidian har gjort det samme som Larian gjorde med Divinity, nemlig fikset og forbedret alt som var irriterende i det første spillet. Pluss sarkasme i dialogene og kroppsholdningen "sassy". I approve. :D Høres bra ut. Likte første Pillars of Eternity likevel, og Baldur's Gate 2 er et av favorittspillene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #2019 Del Skrevet 11. mai 2018 På 9.5.2018 den 17.42, Titania skrev: Jo da :D Fullførte storydelen i ste - herregud for et spill! Og for min del en ganske overraskende slutt :D Men blir nok en del timer til med det - det er tross alt en haug med trophies som må hentes også - og har ikke slått en eneste valkyrie enda :D Er ikke ferdig med story enda - og har heller ikke slått en valkyrie. Prøvde, men de er for raske til å dodge... Anonymkode: 90d73...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12. mai 2018 #2020 Del Skrevet 12. mai 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke ferdig med story enda - og har heller ikke slått en valkyrie. Prøvde, men de er for raske til å dodge... Anonymkode: 90d73...c62 Er på level 5 eller 6 nå og har tatt to, men den tredje ble litt for vrien Får fortsette å lete etter de andre i mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå