Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tera for det meste fortiden, men litt GTA V Online her og der selvom jeg begynner å bli litt lei :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har prøvd den nye oppdateringen til GTA V online? Online heist. Meninger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har prøvd den nye oppdateringen til GTA V online? Online heist. Meninger? :)

skitgøy! litt problematisk å samle sammen en gjeng online, best å spille sammen med venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skitgøy! litt problematisk å samle sammen en gjeng online, best å spille sammen med venner.

Hvor mange må man være? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller gjennom life is strange episode 2 igjen :) spiller gjennom spillet på to filer hvor jeg gjør forskjellige valg og ser at noen av valgene jeg gjorde i første episode har fått litt forskjellige følger ja.

Siden jeg spilte gjennom en gang igår, så vet jeg om at valg jeg skal ta denne episoden som føles helt forferdelig :( men det er heldigvis bare et spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned

Dragon age:origins. Spiller i feil rekkefølge, men origins er mye bedre enn dragon age 2.

Skal også spille episode 2 av både Life is strange og Game of thrones :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Cities: Skyline hin dagen, koser meg med det nå :)

Jeg elsker det, det er alt jeg ønsket at SimCity skulle være. Også så mange mods!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker det, det er alt jeg ønsket at SimCity skulle være. Også så mange mods!

Jeg prøvde aldri Sim City 5 men hørte ikke noe positivt om det spillet.

Men jeg ser nå at byen min begynner å få litt problemer med trafikken inn i byen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde aldri Sim City 5 men hørte ikke noe positivt om det spillet.

Men jeg ser nå at byen min begynner å få litt problemer med trafikken inn i byen :(

Like greit :)

Trafikken er vanskelig å holde styr på. Jeg prøver å få tips på reddit.com/r/citiesskylines for å finne ut den beste måten å legge det opp på, men det er vanskeligere i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit :)

Trafikken er vanskelig å holde styr på. Jeg prøver å få tips på reddit.com/r/citiesskylines for å finne ut den beste måten å legge det opp på, men det er vanskeligere i praksis.

Takk, hadde helt glemt å sjekke ut reddit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...