AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #21 Skrevet 13. juni 2011 Jeg skal være en ork kriger den så også kul ut, slik som deathknighten og den kan jeg spille fra level 1. Er den god når jeg skal spille på en pvp server? Alle funker fint på pvp server. Orc har redusert stun varighet som racespesiell talent, så det er jo også greit å ha. Warrior kan derimot være litt pain in the butt å spille alene.
Gjest charella Skrevet 13. juni 2011 #23 Skrevet 13. juni 2011 Ble fin blanding av norsk/engelsk her. Er ikke et norsk spill, så blir litt vanskelig å unngå
Gjest Bjørn82 Skrevet 13. juni 2011 #24 Skrevet 13. juni 2011 Alle funker fint på pvp server. Orc har redusert stun varighet som racespesiell talent, så det er jo også greit å ha. Warrior kan derimot være litt pain in the butt å spille alene. Hvorfor er den "pain in the butt" å spille alene? ? hahaha.. bare visste jeg måtte velge en som var dårlig..
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #25 Skrevet 13. juni 2011 Jeg anbefaler ingen klasser fordi det er individuelt hva man liker. Jeg prøvde hunter først, og det likte jeg ikke i det hele tatt. Jeg har rogue, paladin og priest og koser meg med disse iallefall. Selv om noen vil anbefale mage, hunter etc betyr det ikke at det passer for deg. Mange misliker huntere pga de klarer ikke å passe på pet`en sin. Om du vil ha det enklest mulig kan du jo prøve en mage.. der er det bare å stå på avstand og bruke ferdighetene dine pew pew. Prøv deg frem, spill 10-20 levler og se hva du synes. Det er mange "eksperter" som skal vite best, men det er veldig subjektiv og er avhengig av din personlige opplevelse. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #26 Skrevet 13. juni 2011 Er ikke et norsk spill, så blir litt vanskelig å unngå Ja jeg refererte vel til mine egne innlegg da jeg leste de etter de var postet. Hvorfor er den "pain in the butt" å spille alene? ? hahaha.. bare visste jeg måtte velge en som var dårlig.. Pain in the butt i den forstand at du ikke kan regenerere spesielt mye helse og derfor må ta pause for å spise/bandasjere, og når du tar den pausa mister du rage som du bruker på endel abilities. Nå er det riktig nok en liten stund siden jeg levlet en selv, og helseregenereringen er bumpet mye opp mens questene har blitt enklere. Så det går vel enklere rundt nå, jeg har bare ikke hørt noen snakke høyt om det å levle en warrior med questing annet enn diverse skjellsord. God klasse om du vil spille mest i grupper derimot. Noe du begynner med på level 15.
Gjest Bjørn82 Skrevet 7. juli 2011 #27 Skrevet 7. juli 2011 Jeg har glemt denne tråden helt vekk.. hehe.. Men jeg vil bare si at jeg har laget meg en mage som er level 85 nå. Men spillet er jo så ufattelig tidkrevende at man må jo avse mange mange timer i uka for å holde seg utstyrt. Det er gøy å spille wow innimellom, men det er ikke for meg å spille det daglig. Hva spiller dere andre?
Raven Emerald Skrevet 7. juli 2011 #28 Skrevet 7. juli 2011 Jeg har en death knight lvl85. Spiller ikke så mye nå om dagene. Driver i hovedsak med daily quests i Hyjal, og når dagens økt er gjort, logger jeg meg ut. =P Men så er jeg ikke så opptatt av å ha alt det beste utstyret, iallefall ikke foreløbig, siden jeg stort sett bare quester.
Tabudrue Skrevet 8. juli 2011 #29 Skrevet 8. juli 2011 Mage er den deisdert enkleste class'n å levle synes jeg, så anbefaler den til alle som spør. Selv har jeg en 85 warlock som main, en 85 mage, og en 75 shaman som jeg spiller til vanlig, alle er horde på Earthen Ring. Spiller generelt mindre på sommeren enn ellers, når jeg tenker over det så har jeg faktisk ikke logga inn siden forrige onsdag=/ Hvor endte du opp med å spille da?
Gjest Bjørn82 Skrevet 8. juli 2011 #30 Skrevet 8. juli 2011 Mage er den deisdert enkleste class'n å levle synes jeg, så anbefaler den til alle som spør. Selv har jeg en 85 warlock som main, en 85 mage, og en 75 shaman som jeg spiller til vanlig, alle er horde på Earthen Ring. Spiller generelt mindre på sommeren enn ellers, når jeg tenker over det så har jeg faktisk ikke logga inn siden forrige onsdag=/ Hvor endte du opp med å spille da? Hei du. Jeg har laget meg en troll-mage på the venture co. Men jeg har funnet ut at det er en forferdelig kjedelig server hvor jeg ikke kjenner noen. Er blitt level 85 å greier så jeg har fått litt utstyr fra vanlige dungeons men har ikke fått epic enda. Jeg synes egentlig spillet krever litt for mye tid for min smak. Særlig nå som det er sommer å alt. Antar jeg tar opp spillingen litt til høsten kanskje.
Gjest Tirkes Skrevet 8. juli 2011 #31 Skrevet 8. juli 2011 Krever mye tid, ja. Hadde aldri orket uten venner, og noe annet å gjøre enn å levle og grinde rundt etter gear. Men fremmede kan bli kjente, og har hørt endel positivt om realmet du har valgt. Funnet noe morsomt guild? Tips: les på realmforumet på de offisielle sidene, der finner du ofte recruitment-tråder og kan sniklese litt og "bli litt kjent" med enkelte mennesker, profilerte guilds og snart ser du at realmet har like mange tullinger som KG, like mange spennende mennesker, like intern humor og finner kanskje en gjeng å henge med som passer deg. 1
Gjest Heloise Skrevet 11. august 2011 #32 Skrevet 11. august 2011 Hei dere! Er det noen som har fått noenkommentarer på at dere spiller WoW etter det kom ut at ABB etter sigene skal ha spilt det? Jeg har ikke det enda, men sikkert fordi alle jeg kjenner har spilt/spiller det selv også. Jeg er så slapp ingame for tiden, er overarbeidet og daff men koser meg med mine små ally-alts. De fleste av dem er i samme level-sjiktet, ca 60-68, så det er litt kjedelig å gjøre de samme questene om og om igjen. Sliter med å finne en main på ally å konsentrere meg om! Alle dagene jeg har fri så regner det hunder og katter, så det blir jo bare jobb og WoW
Gjest Bjørn82 Skrevet 11. august 2011 #33 Skrevet 11. august 2011 Hei dere! Er det noen som har fått noenkommentarer på at dere spiller WoW etter det kom ut at ABB etter sigene skal ha spilt det? Jeg har ikke det enda, men sikkert fordi alle jeg kjenner har spilt/spiller det selv også. Jeg er så slapp ingame for tiden, er overarbeidet og daff men koser meg med mine små ally-alts. De fleste av dem er i samme level-sjiktet, ca 60-68, så det er litt kjedelig å gjøre de samme questene om og om igjen. Sliter med å finne en main på ally å konsentrere meg om! Alle dagene jeg har fri så regner det hunder og katter, så det blir jo bare jobb og WoW Jeg har faktisk fått høre litt etter terroren med tanke på wow spillingen.. Men jeg var egentlig kjapp å avfeie det da jeg mener det har like lite sammenheng med wow som med foreksempel FB
FantasDick Skrevet 11. august 2011 #34 Skrevet 11. august 2011 Jeg har fått noen kommentarer på dette med WoW og ABB, men jeg avfeier det raskt. Er bare bullshit! Jeg har fått noen ekstra kommentarer pga vi har samme etternavn (slekt) også. Folk har lite å gjøre.
Gjest Heloise Skrevet 11. august 2011 #35 Skrevet 11. august 2011 Jeg synes i hvertfall det er bare enda en negativ ting for "de andre" å henge på et spill som de egentlig ikke vet noe om selv. Er glad moren min spiller sammen med meg så slipper jeg det som mange andre sliter med, å ha foreldre som engster seg og maser om hvor dårlig det er for dem Høres ut som jeg er 15 år gammel nå, men det er jeg ikke. Moren min er bare ekstremt glad i spill
FantasDick Skrevet 11. august 2011 #36 Skrevet 11. august 2011 Media elsker å hate WoW, så det er vel bare å venne seg til at man blir slaktet i ny og ne - enten det gjelder en massemorder som har lært å drepe i WoW eller en 15 år gammel gutt som døde pga WoW (og litt redbull!).
Gjest Heloise Skrevet 11. august 2011 #37 Skrevet 11. august 2011 (endret) Ja ikke sant! Enig i det Men merkelig nok fikk media med seg om gutten som overlevde et bjørneangrep ved å spille død, noe han hadde lært i WoW! Feign death! Haha Endret 11. august 2011 av Heloise
Hector Skrevet 11. august 2011 #38 Skrevet 11. august 2011 Er det noen her som spiller på Grim Batol? Skal starte meg en karakter der, og det ville vært morsomt å ha noen å spille med :gjeiper:
Gjest Heloise Skrevet 11. august 2011 #39 Skrevet 11. august 2011 Er det noen her som spiller på Grim Batol? Skal starte meg en karakter der, og det ville vært morsomt å ha noen å spille med :gjeiper: Du kan jo prøve lykken i min gamle WoW-tråd her, kanskje noen der spiller på den realmen WoW-tråd
Gjest Applecore Skrevet 11. august 2011 #40 Skrevet 11. august 2011 Hei dere! Er det noen som har fått noenkommentarer på at dere spiller WoW etter det kom ut at ABB etter sigene skal ha spilt det? Jeg har ikke det enda, men sikkert fordi alle jeg kjenner har spilt/spiller det selv også. En person jeg har på vennelisten på facebook skrev på veggen sin at wow burde være forbudt når det tydeligvis var et spill som gjorde folk til massemordere etc.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå