natasha Skrevet 17. desember 2003 #21 Skrevet 17. desember 2003 Har også prøvd "katte-perlene". De er sikkert fine, men katten min nektet å gå inn i kassen da jeg hadde fylt opp med de. Stakk bare en labb inn og kjente litt på perlene. Så da var det tilbake til gode gamle EverClean - har holdt meg til den siden og er superfornøyd.
Hedda84 Skrevet 17. desember 2003 #22 Skrevet 17. desember 2003 Hvis en katt er vant med annen sand, kan man ikke bare plutselig gå over til katte-perlene. Jeg fikk beskjed i fra de i dyrebutikken at man måtte ta halvparten med vanlig sand som de var vant med i fra før og halvparten med katte-perlene. Etter vært ta bare katte-perler sånn at de venner seg til det. Vi bruker katte-perle syns det passer oss best. :D Selv om vi syns katten får kan godt gjør i fra seg ute, men det vil hun ikke. Kommer inn vær gang hun skal på do!
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2003 #23 Skrevet 17. desember 2003 Selv om vi syns katten får kan godt gjør i fra seg ute, men det vil hun ikke. Kommer inn vær gang hun skal på do! Det gjør min og, jeg syns det er morsomt at han ikke vil tisse i "skogen"
natasha Skrevet 17. desember 2003 #24 Skrevet 17. desember 2003 Jeg fikk beskjed i fra de i dyrebutikken at man måtte ta halvparten med vanlig sand som de var vant med i fra før og halvparten med katte-perlene. Etter vært ta bare katte-perler sånn at de venner seg til det. ( Joda - prøvde dette, men det var ikke snakk om. (Litt sær katt kanskje?)
Hedda84 Skrevet 17. desember 2003 #25 Skrevet 17. desember 2003 Kanskje katten din er gammel å vil ha det sånn som hun/han bestandig har hatt det? Eller kanskje litt sær. nei, jeg vet ikke. Glad vår katt i alle fall ikke nektet. Men en gang må nå katten på do og da går hun vel likevel på do om katte-perlene er der. Hvis hun ikke finner på å vær slem og gjør fra seg en annen plass da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå