natasha Skrevet 17. desember 2003 #21 Del Skrevet 17. desember 2003 Har også prøvd "katte-perlene". De er sikkert fine, men katten min nektet å gå inn i kassen da jeg hadde fylt opp med de. Stakk bare en labb inn og kjente litt på perlene. Så da var det tilbake til gode gamle EverClean - har holdt meg til den siden og er superfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 17. desember 2003 #22 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvis en katt er vant med annen sand, kan man ikke bare plutselig gå over til katte-perlene. Jeg fikk beskjed i fra de i dyrebutikken at man måtte ta halvparten med vanlig sand som de var vant med i fra før og halvparten med katte-perlene. Etter vært ta bare katte-perler sånn at de venner seg til det. Vi bruker katte-perle syns det passer oss best. :D Selv om vi syns katten får kan godt gjør i fra seg ute, men det vil hun ikke. Kommer inn vær gang hun skal på do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2003 #23 Del Skrevet 17. desember 2003 Selv om vi syns katten får kan godt gjør i fra seg ute, men det vil hun ikke. Kommer inn vær gang hun skal på do! Det gjør min og, jeg syns det er morsomt at han ikke vil tisse i "skogen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 17. desember 2003 #24 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg fikk beskjed i fra de i dyrebutikken at man måtte ta halvparten med vanlig sand som de var vant med i fra før og halvparten med katte-perlene. Etter vært ta bare katte-perler sånn at de venner seg til det. ( Joda - prøvde dette, men det var ikke snakk om. (Litt sær katt kanskje?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 17. desember 2003 #25 Del Skrevet 17. desember 2003 Kanskje katten din er gammel å vil ha det sånn som hun/han bestandig har hatt det? Eller kanskje litt sær. nei, jeg vet ikke. Glad vår katt i alle fall ikke nektet. Men en gang må nå katten på do og da går hun vel likevel på do om katte-perlene er der. Hvis hun ikke finner på å vær slem og gjør fra seg en annen plass da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå