Auri Skrevet 14. juni 2011 #21 Del Skrevet 14. juni 2011 Trenger jeg ekstra strømper, smertestillende, gnagsårplaster, håndkrem e.l. så tar jeg det med selv... Men så er jeg en av de veldig få som har vett til å bruke en ordentlig veske ved slike anledninger da, ikke bare en liten konvolutt hvor det såvidt er plass til bankkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 14. juni 2011 #22 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg hadde nok funnet på å hatt det når jeg skulle giftet meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2011 #23 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Kunne sikkert slengt noen hodepinetabletter og strømpebukser i en kurv men parfyme, neglesaks, kondomer og håndkrem er vel ting folk strengt tatt tar med selv hvis de trenger det. Endret 14. juni 2011 av Liquorice 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 14. juni 2011 #24 Del Skrevet 14. juni 2011 Vi hadde ikke det i vårt bryllup, og det så ikke ut til at noen savnet det heller. Hadde kjøpt inn noe plaster o.l. men det ble oppbevart på kjøkkenet. Det eneste vi sørget for var at det var nok dopapir, jeg tror egentlig det er viktigst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #25 Del Skrevet 14. juni 2011 Fotkrem, neglesaks, kondomer???????????????? Man kom plutselig på at man hadde glemt å klippe neglene i brullupet? Fikk akutt tørre føtter, fant seg en knullekompis i brullupet????? Tipper neglesaksen var mer til akutt løse tråder på kjolen, eller hvis man rev opp neglen, ikke vet jeg. Var forsåvidt hyggelig tenkt med så mye utstyr, men hvis jeg husker riktig ble det meste liggende urørt, i alle fall da jeg dro. Unldvendig bruk av tid og penger å lage dokurver, spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 14. juni 2011 #26 Del Skrevet 14. juni 2011 Unødig, spør du meg, og jeg har aldri savnet det i de bryllupene jeg har vært. Vi skal ikke ha det. Vi skal derimot ha paracet, ibux, plaster o.l. i bakhånd i tilfelle noen skulle ha bruk for det. Toalettene skal derimot være utstyrt med rikelig av papir (av god kvalitet, ikke first price) og såpe. Så lenge det er på plass blir nok kvelden vellykket Samme om de ligger i en kurv på doen eller noe annet sted, er det ikke det da? Jeg hadde synes det hadde vært litt kjipt å gått bort til bruden og klaga på hodepine, som at det skulle vært hennes problem. Dokurven er jo for hvis noe ikke går helt etter planen. Selv om det er veldig mange lure folk her som tar med seg smertestillende og lignende (som er supert for de som husker det), så er det likevel ikke alle som gjør det. (Og vi har faktisk bare en hovedbad der vi skal være, og en liten do, så dokurven skal stå på hovedbadet, så begge kjønn kan kose seg med tampongene, bindene, smertestillende, nål&tråd osv osv ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2011 #27 Del Skrevet 14. juni 2011 (Og vi har faktisk bare en hovedbad der vi skal være, og en liten do, så dokurven skal stå på hovedbadet, så begge kjønn kan kose seg med tampongene, bindene, smertestillende, nål&tråd osv osv ) HIHI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 14. juni 2011 #28 Del Skrevet 14. juni 2011 HIHI Faren med dokurv ved felles toalett og åpen bar er jo at de som drikker seg uintelligente begynner med drikkeleker type "Drikk så mye du kan med en tampong i hvert kinn". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #29 Del Skrevet 14. juni 2011 Samme om de ligger i en kurv på doen eller noe annet sted, er det ikke det da? Jeg hadde synes det hadde vært litt kjipt å gått bort til bruden og klaga på hodepine, som at det skulle vært hennes problem. Dokurven er jo for hvis noe ikke går helt etter planen. Selv om det er veldig mange lure folk her som tar med seg smertestillende og lignende (som er supert for de som husker det), så er det likevel ikke alle som gjør det. (Og vi har faktisk bare en hovedbad der vi skal være, og en liten do, så dokurven skal stå på hovedbadet, så begge kjønn kan kose seg med tampongene, bindene, smertestillende, nål&tråd osv osv ) Litt mindre jobb med en pakke paracet, ibux og norgenplaster liggende i en krok på kjøkkenet enn å måtte finne en fin kurv i passende størrelse, pynte den med en sløyfe eller ti i pent sløyfebånd og finne en plass på doen der den ikke er i veien, og alle likevel kan få tak i den. Bare mine tanker... Vi hadde ikke dokurv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #30 Del Skrevet 14. juni 2011 Dokurv er unødvendig. Trenger man hodepinetabletter, bind, plaster kan man spørre andre enn brudeparet. Toastmasteren er vel mest selvfølgelig å spørre eller de som serverer og er på kjøkkenet. Hvis det kan virke rotete, kan man henge opp en søt plakat på toalettet og henvise til toastmaster /kjøkkenpersonale ved behov for paracet, plaster eller andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 14. juni 2011 #31 Del Skrevet 14. juni 2011 Dokurv er unødvendig. Trenger man hodepinetabletter, bind, plaster kan man spørre andre enn brudeparet. Toastmasteren er vel mest selvfølgelig å spørre eller de som serverer og er på kjøkkenet. Hvis det kan virke rotete, kan man henge opp en søt plakat på toalettet og henvise til toastmaster /kjøkkenpersonale ved behov for paracet, plaster eller andre ting. God idè! En vandrende dokurv (Nei, jeg er ikke sarkastisk nå ^_^) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelise Skrevet 14. juni 2011 #32 Del Skrevet 14. juni 2011 Hadde ikke hørt eller om eller sett en dokurv før jeg leste om det her.. Men syntes det virker veldig koselig... En liten tanke fra brudeparet til uheldige gjester... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #33 Del Skrevet 14. juni 2011 Hadde ikke hørt eller om eller sett en dokurv før jeg leste om det her.. Men syntes det virker veldig koselig... En liten tanke fra brudeparet til uheldige gjester... Jeg er enig med deg, høres hyggelig ut. Skjønner egentlig ikke at så mange her er negative. Men man trenger kanskje ikke overdrive, det med neglesaks og fotkrem hørtes jo helt vilt ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #34 Del Skrevet 14. juni 2011 Blir ekstra kult når 5-10-åringene plutselig løper rundt med tamponger, strømpebukser, neglesakser ("se, mamma, jeg har reparert kjolen min!") og diverse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #35 Del Skrevet 14. juni 2011 Eller kommer til farfar med kondomer de vil han skal blåse opp........! Hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. juni 2011 #36 Del Skrevet 14. juni 2011 Fotkrem, neglesaks, kondomer???????????????? Man kom plutselig på at man hadde glemt å klippe neglene i brullupet? Fikk akutt tørre føtter, fant seg en knullekompis i brullupet????? Akutt og akutt. Er ikke så greit når en våkner alene og forlatt med raknet strømpebukse pga de hersens neglene ikke sant? Og da er det grådig greit rett og slett å se den tomme kondompakken ved siden av. Phew liksom. Og den tomme antibac engangspakken. Og munnskyllevannet. Men FØTTENE de er fuktige de - etter å ha tilbrakt natten i doskålen. Knullekompisen er bortevekk. Eller facedown i herredoens dokurv ... Der var det nemlig alkoholholdig etterbarberingsvann ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. juni 2011 #37 Del Skrevet 14. juni 2011 Faren med dokurv ved felles toalett og åpen bar er jo at de som drikker seg uintelligente begynner med drikkeleker type "Drikk så mye du kan med en tampong i hvert kinn". Eller test av sugeevne ... Antibac anyone? Skal det være litt paracet til G&T'n? (Jeg elsker dokurvtråder ...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 15. juni 2011 #38 Del Skrevet 15. juni 2011 Eller kommer til farfar med kondomer de vil han skal blåse opp........! Hahahaha! Istedet for å kritisere dokurver, synes jeg heller vi burde lage en tråd om alt som kan gå galt med en dokurv, selv om den er godt ment ... Som f.eks. farfar som fant "ballonger". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ridderspore Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #39 Del Skrevet 15. juni 2011 okeiiiiiii, da skjønner jeg at vi ikke trenger å lage slike kurver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 15. juni 2011 #40 Del Skrevet 15. juni 2011 jeg har vært i flere brylluper (inkludert mitt eget) og ingen av de hadde dokurv. handelstanden gnir seg i hendene over alt man finner på å ha i bryllupet sit.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå