Gjest gutt 21 Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Hei, jeg er en gutt på 21år som har hatt et ønske om å prøve å ha sex med ei voksen dame. Hun kan gjerne være fra 35-45... Har alltid syntes at voksne damer er deilige, og har lyst til å prøve ei som har gode erfaringer! Det og bare har deilig ufopliktet sex med ei voksen dame virker så utrolig deilig. Dette er liksom et problem som har blitt større med tiden, og jeg føler nå at jeg må prøve dette! Når jeg er på byen så har jeg møtt å snakket med voksne damer, men har lissom ikke turt å gå ned denne veien, hva synes du? håper på svar!
Gjest Type Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Kjør på, ingen ting å lure på. Kvinner som er litt oppi tredve-åreneog nylig har blitt skiftet ut, er ofte svært lette å sjekke. Har prøvd nooen og erfaringene er veldig gode. Når det kommer til sex, kan de sammenlignes med de yngste (16-18) ved at de er svært villig til å bli med på litt drøyere ting. Trolig pga usikkerhet etter noen år som monogam. Som sagt, kjør på, og du har noen deilige knull i vente.
Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Nylig blitt skiftet ut? Lette å sjekke? Så mange damer i 30-årene er ikke så interessert i yngre fyrer. Pga de ofte er elendige mellom sengeklærne. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Jeg hadde nok stusset hvis en 21-åring prøvde seg på meg, men nå er jeg i øvre skiktet aldersmessig. Jeg har en elsker som er 13 år yngre enn meg, det er ganske deilig, men jeg merker at han av og til er vel ung i hodet . Sex er ikke bare ut-og-inn, litt hjerneaktivitet må til for at det skal fungere (for meg).
Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 En ung elsker er artig en gang i blandt, men ikke som noe fast tilbehør på menyen.
Gjest gutt 21 Skrevet 13. juni 2011 #6 Skrevet 13. juni 2011 ønsker ikke noe fast lissom bare noe som jeg kan ha litt spenning med... Er det mange damer der ute som er villige til å bli med på deilig uforpliktig sex da?
Gjest Flaut Skrevet 14. juni 2011 #7 Skrevet 14. juni 2011 (endret) Mitt beste tips hvis du vil knulle en voksen kvinne er å kle deg for en aften på byen og dra på SMUGET. Der er det mange som sikler etter unggutter. Jeg og en kompis var der for ca et år siden, og det tok helt av. Jeg gikk ut på dansegulvet og det tok ikke mange minuttene før en sprek dame på 42 kom bort til meg og startet å danse tett inntil meg. Kompisen min satt i sofaen, og der var det faktisk to damer som begynte å krange om han (det var hysterisk morsomt å se på!) Kvelden endte med at jeg ble med henne hjem og grisepulte henne i rompa (på hennes initiativ) og ble til dagen etter da vi også hadde sex. Kompisen min ble også med en eller annen hjem, og jeg tror han også koste seg Jeg har vært på Smuget en gang etter det, og da ble jeg runket mens vi satt i et hjørne (hun ville ikke bli med meg hjem pga venninnen hennes), og det var også ganske spennende! Anbefales! Endret 14. juni 2011 av Flaut
Bayla Skrevet 14. juni 2011 #8 Skrevet 14. juni 2011 (endret) Hei! Damene er ikke lettere å sjekke sånn sett, men de liker selvfølgelig at en ung mann vil ha de. Selv går jeg mot de 31, og har til stadighet unge menn etter meg. Veldig kjekt for meg da! :gjeiper: men er i fast forhold. Endret 21. juli 2011 av Bayla
Gjest Flaut Skrevet 20. juli 2011 #9 Skrevet 20. juli 2011 (endret) Slettet Endret 20. juli 2011 av Flaut
Gjest Janni Skrevet 26. august 2011 #10 Skrevet 26. august 2011 Go for it! Jeg er 41 og dame, og har en partner som er 23, men i fast forhold. Litt "tilpasninger" må til men det funker helt fint! Det verste i et slikt forhold er fordømmende folk, men du var jo ikke ute etter noe fast forhold.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2011 #11 Skrevet 26. august 2011 Jeg stusser veldig over hvordan folk mener det mentale utgjør en stor forskjell, dersom det foreligger et attraksjon per se. Er det noe jeg vet etter å ha hengt på KG i lang, lang tid, så er det at reflekterte meninger og politiske syn, er noe du finner i alle alderstrinn. Det eldre har mer av, er erfaring i hvordan man fikser ting i dagliglivet. De har penger og høyere økonomisk status, på jobb og ellers. Men de er ingen intellektuell elite. De er bare bedrestilt. Det er heller rart hvis yngre gutter har sjans på eldre damer, grunnet dette med "bedrestilt." Jenter tenner ofte mer på maktmønsteret.
meesah Skrevet 26. august 2011 #12 Skrevet 26. august 2011 Kjør på, ingen ting å lure på. Kvinner som er litt oppi tredve-åreneog nylig har blitt skiftet ut, er ofte svært lette å sjekke. Har prøvd nooen og erfaringene er veldig gode. Når det kommer til sex, kan de sammenlignes med de yngste (16-18) ved at de er svært villig til å bli med på litt drøyere ting. Trolig pga usikkerhet etter noen år som monogam. Som sagt, kjør på, og du har noen deilige knull i vente. hvordan kan du mene at de er usikre pga mange år som monogame. Jeg tror det handler mer om lyst til å utforske mer.noen ganger kan lange forhold bli litt ensformige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå