AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 vi skal lage gavceposer til gjestene våres i bryllupet. Jeg vet at det er en del personlige meninger om dette, men det er slik vi ønsker det:=) Vi har funnet fyllet men ønsker også å lage noe personlig i tillegg. Er det noen som har noen gode ideer? Jeg hadde tenkt å lage små lapper med en liten hilsen til hver enkelt. Det kan jo så klart bli en stor jobb ettersom vi er mange gjester, men så er det jo litt koselig å få en slik personlig ting som de vet at vi har brukt tid på.Noen ideer til hva man kan skrive på disse? I tillegg TENKTE vi å lage en liten konkurranse. Feks at vi setter et tall på denne lappen også under middagen avbryter vi litt for å trekke ut feks to vinnere som kanskje får en flaske øl eller noe hver. Hvordan synes dere det er? Alle liker jo å vinne? Det er jo for å lette på stemningen? Eventuelt med en annen vri, feks vinne noe annet morsomt? Eller no...Hva synes dere? Ideer?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 vi skal lage gavceposer til gjestene våres i bryllupet. Jeg vet at det er en del personlige meninger om dette, men det er slik vi ønsker det:=) Vi har funnet fyllet men ønsker også å lage noe personlig i tillegg. Er det noen som har noen gode ideer? Jeg hadde tenkt å lage små lapper med en liten hilsen til hver enkelt. Det kan jo så klart bli en stor jobb ettersom vi er mange gjester, men så er det jo litt koselig å få en slik personlig ting som de vet at vi har brukt tid på.Noen ideer til hva man kan skrive på disse? I tillegg TENKTE vi å lage en liten konkurranse. Feks at vi setter et tall på denne lappen også under middagen avbryter vi litt for å trekke ut feks to vinnere som kanskje får en flaske øl eller noe hver. Hvordan synes dere det er? Alle liker jo å vinne? Det er jo for å lette på stemningen? Eventuelt med en annen vri, feks vinne noe annet morsomt? Eller no...Hva synes dere? Ideer? Før de første så syne jeg det høres harry og upassende ut å lodde ut ølføasker i et bryllup. For det andre så bryr jeg meg ikke om en hilsen på en lapp i en pose, hadde garantert kasta hele posen. Men det er bare meg, da. 12
Rosalie Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Før de første så syne jeg det høres harry og upassende ut å lodde ut ølføasker i et bryllup. For det andre så bryr jeg meg ikke om en hilsen på en lapp i en pose, hadde garantert kasta hele posen. Men det er bare meg, da. Ditto. 1
venus_ Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Synes det høres koselig ut med en personlig hilsen, hvis du har tid til å lage de Men tror jeg hadde droppet den utloddingen :/
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 Ok som jeg skrev innledningsvis så vet jeg at det er delte meninger om disse posene, da trenger dere i grunnen ikke svare dersom dere er så imot dette. Jeg er for disse posene og synes det er hyggelig, er du imot så kan du spare deg dine meninger - jeg er helt klar over at det er delte meninger, heldigvis er det mitt bryllup og jeg bestemmer dette selv - ønsker så klart meninger omkring ideen min og takk for det.. Ok sett at det ikke loddes ut øl men noe annet da? 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #6 Skrevet 13. juni 2011 Ok som jeg skrev innledningsvis så vet jeg at det er delte meninger om disse posene, da trenger dere i grunnen ikke svare dersom dere er så imot dette. Jeg er for disse posene og synes det er hyggelig, er du imot så kan du spare deg dine meninger - jeg er helt klar over at det er delte meninger, heldigvis er det mitt bryllup og jeg bestemmer dette selv - ønsker så klart meninger omkring ideen min og takk for det.. Ok sett at det ikke loddes ut øl men noe annet da? Det er da ikke noen som har gjørt noe annet enn å si meningen sin. Hvis du ikke ville høre at vi ikke likte posene, hvorfor tok du opp at du skulle ha poser? Jeg synes utlodning i bryllup høres helt merkelig ut, så jeg har ingen forslag. 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #7 Skrevet 13. juni 2011 tror ikke hun ønsker meninger på gaveposene gennerelt bare utloddingsideen.Samt tips osv.. 2
nelle85 Skrevet 13. juni 2011 #9 Skrevet 13. juni 2011 Jeg var i et bryllup der alle fikk en liten personlig hilsen hver, og jeg syntes der var veldig kosli:) Skriv bare en liten hilsen om f.eks hvor mye dere setter pris på dem, eller noe som minne dere om den personen. Trenger ikke å være så mye. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #10 Skrevet 13. juni 2011 Kaffe er vanlige premier på bingo og basar, ihverfall. Helst gul COOP. 7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #11 Skrevet 13. juni 2011 tror ikke hun ønsker meninger på gaveposene gennerelt bare utloddingsideen.Samt tips osv.. Her må man ta det man får.
Selma_ Skrevet 13. juni 2011 #12 Skrevet 13. juni 2011 Her må man ta det man får. Her skal man prøve å svare på det TS spør om, og ikke spore av hele tråden, tulle og lage dårlig stemning! TS, jeg synes ideen om gaveposer hørtes veldig søt ut! Og har du tid og lyst, så er det jo bare å kjøre på På lappene kan du skrive noe du liker ved personen, og kanskje et koselig dikt på baksiden? Utlodning syntes jeg også hørtes morsomt ut, men i såfall en flaske vin e.l? Hvem liker vel ikke å vinne? 1
Anglofil Skrevet 13. juni 2011 #13 Skrevet 13. juni 2011 Gaveneposene synes jeg var en fin idé, noe vi også skal ha selv. Her blir de fylt med Love Hearts og sjokoladehjerter. Den konkurransen derimot var ikke helt etter min smak, men det betyr ikke at det ikke kan bli bra. Mvh Yvonne
Chiquita Skrevet 13. juni 2011 #14 Skrevet 13. juni 2011 Jeg likte utloddingsbiten jeg da... Kan 'premien' være noe så uhøytidelig som en dans med brud/brudgom? 6
Gjest Pjuskelusk Skrevet 14. juni 2011 #15 Skrevet 14. juni 2011 Jeg syntes det hørtes ut som en veldig god idé med lapper i gaveposene. Det er utrolig kjekt å vite at noen har brukt tid på å gi en noe personlig. Skriv, som sagt tidligere, en personlig hilsen, minne sammen med eller hva dere liker med denne personen. Utlodning kan jo også bli kjekt, og premie kan være vin (litt mer passende enn øl, kanskje :gjeiper: )eller middagsinvitasjon til dere e.l. Syntes også chiquita sin ide om dans med brud/brudgom var en god ide! Masse lykke til med forberedelsene
Tabris Skrevet 14. juni 2011 #16 Skrevet 14. juni 2011 I et bryllup jeg var i hadde bruden lagt oppi en liten ekstra personlig ting til alle. Jeg (som er veldig interessert i hunder og glad i sjokolade) fikk en liten pyntehund og et sjokoladehjerte. Ei gjest som liker å pynte og dolle seg opp fikk noen øredobber og en liten ring (av billig slag, var symbolske gaver). Jeg syntes det var en kjempeidè, og en flott innsats fra bruden som har lagt en tanke i gaven til hver gjest. Det betydde mer for meg enn det at jeg strengt tatt ikke trengte mer nips i bokhylla. 2
miss summer Skrevet 14. juni 2011 #17 Skrevet 14. juni 2011 syntes gaveposer høres kjempekoselig ut! Jeg tenker noe liknende selv. tenker at bordkortene mine skla være små esker som jeg skla legge hjertesjokolader i. men lurer også på hva annet personlig jeg kan putte oppe.. har vurdert smålapper selv. mye jobb men utrolig koselig syntes jeg. jeg ville blitt veldig glad!!
Grønt blad Skrevet 14. juni 2011 #18 Skrevet 14. juni 2011 Jeg hadde nok stusset over utlodding. Det er et bryllup, ikke basar på bygdelokalet. Alkohol som premie i en slik setting synes jeg er usmakelig, og hvor skal man gjøre av premien? Drikke opp der og da? Hvis du absolutt må lodde ut noe synes forslaget med dans med brud/brudgom høres hyggelig ut. Det er i det minste bryllupsrelatert, selv om langt fra alle trives med å danse foran et publikum... 1
Euphoria Skrevet 15. juni 2011 #19 Skrevet 15. juni 2011 Personlig mening: Hadde jeg fått en pose med noe billig smykkeræl, en klam lapp om hvor mye brudeparet (som kanskje knapt kjenner meg) setter pris på meg og i tillegg vært så heldig å vunnet en dans med brudgommen, hadde jeg styrt unna bryllup i lang tid fremover... Gaveposer er fint, men ikke forsøk å gjøre dem personlige siden de fleste bryllup har gjester brudeparet kanskje ikke kjenner så godt. Du kommer langt meg litt fin sjokolade. Utlodningen ville jeg droppet, det høres bare tacky ut. 1
Chelmon Skrevet 15. juni 2011 #20 Skrevet 15. juni 2011 Kanskje du kan lage en fin personlig hilsen sammen med hver navnelapp ved bordet om du skal ha noe slikt? Sette sammen i en klype eller feste med sløyfe går sikkert an. Jeg liker å ta med meg navnelapp som et minne og legger det sammen med takkekort til å se på senere så det hadde vært kjempekoselig.(dåp, konfirmasjon etc) Synes gavepose høres koselig ut jeg da, spesielt med små søte symbolske ting. Jeg synes kanskje ikke en flaske øl til 20 kroner fra nærbutikken er en ok ting å lodde ut, men det kommer an på folkene, stemningen og slikt noe så det skal jeg ikke si noe mer om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå