Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Hei! Jeg går på Yaz pillen på mitt første brett og i dag startet jeg på placebo tabelettene. Men jeg har ikke fått mensen og ingen tegn på at mensen kommer.. jeg har tatt alle pillene mine og allesammen til noenlunde samme tid. Jeg tar pillen kl sju, men noen dager har jeg tatt noen kl ni, tolv eller litt senere. Har dette noen virkning når det er innen tolv timer? Jeg har aaallddrrii tatt pillene mine senere enn tolv timer! Hvorfor har jeg ikke fått mensen? Kan jeg være gravid? Jeg har gjort alt helt riktig med pillene så jeg skjønner ingenting... Tusen takk for svar, setter virkelig pris på hjelp.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Den kommer nok etterhvert, ofte tar det noen dager før jeg får mensen i uken med placebo-tablettene.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Får man mensen kun på placebo tabelettene eller varer det utover de aktive pillene? Jeg trodde det skulle ha startet litt før tabelettene og sluttet litt utover de aktive igjen. Eller kan dette være forskjellig fra folk til folk?
Moscato Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 De fleste får blødning på dag to eller tre av sukkerpillene, og så slutter den første eller andre dag av aktive tabletter. Men det varierer litt fra person til person. Spesielt i oppstartsfasen (som du er i nå) er det mange rare variasjoner, og omtrent alt er like vanlig. Bare vær glad du ikke blør i ett sett:) I tillegg endrer ofte menssmertene seg, så hvis du vanligvis har fått vondt i magen dagen før mensen, så er det ikke sikkert du får det nå, og mensen kan altså være rett rundt hjørnet uten at du vet det.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 Å, herregud! Tuuuuusen takk for svaaar!! :D Nå slipper jeg å bekymre meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå